V Poľsku a vo Veľkej Británii majú užívatelia YouTube záujem o Slovensko.
Autor TASR
Bratislava 11. októbra (TASR) - Reklamný spot propagujúci Slovensko videlo za prvý týždeň vysielania na YouTube viac ako 1,2 milióna ľudí. Spot tam nasadila Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) a zacielený je na Poľsko a Veľkú Britániu.
Video sa zobrazuje tým, ktorí vyhľadávajú informácie spojené s cestovaním, ubytovaním, turistickými sprievodcami a lyžovačkou. Podľa údajov SACR sa v Poľsku zobrazilo 700.000 užívateľom a vo Veľkej Británii 490.000 ľuďom.
Do konca a bez prerušenia si reklamné video pozrelo v Poľsku 19 % divákov a vo Veľkej Británii to bolo 12 % zo všetkých ľudí, ktorým sa video zobrazilo. "Podľa skúseností spoločnosti Google, ktorá YouTube prevádzkuje, ide o veľmi dobrý výsledok," uviedla SACR.
Podľa agentúry sa tak ukazuje, že v oboch krajinách majú užívatelia YouTube záujem o Slovensko. Dokumentovať to má aj fakt, že po vzhliadnutí videa navštívilo národný portál cestovného ruchu slovakia.travel takmer 17.000 záujemcov o informácie. "Pritom takmer dve tretiny návštevníkov portálu boli z Poľska," informovala agentúra.
Video sa zobrazuje tým, ktorí vyhľadávajú informácie spojené s cestovaním, ubytovaním, turistickými sprievodcami a lyžovačkou. Podľa údajov SACR sa v Poľsku zobrazilo 700.000 užívateľom a vo Veľkej Británii 490.000 ľuďom.
Do konca a bez prerušenia si reklamné video pozrelo v Poľsku 19 % divákov a vo Veľkej Británii to bolo 12 % zo všetkých ľudí, ktorým sa video zobrazilo. "Podľa skúseností spoločnosti Google, ktorá YouTube prevádzkuje, ide o veľmi dobrý výsledok," uviedla SACR.
Podľa agentúry sa tak ukazuje, že v oboch krajinách majú užívatelia YouTube záujem o Slovensko. Dokumentovať to má aj fakt, že po vzhliadnutí videa navštívilo národný portál cestovného ruchu slovakia.travel takmer 17.000 záujemcov o informácie. "Pritom takmer dve tretiny návštevníkov portálu boli z Poľska," informovala agentúra.