SPP v rámci svojich marketingových aktivít vyhodnotil žiadosť SOŠV ako žiadosť, ktorá vzhľadom na sledovanosť športových podujatí, by prispela k budovaniu pozitívneho imidžu, reputácie a značky SPP.
Autor TASR
Bratislava 25. septembra (TASR) - Slovenský plynárenský priemysel (SPP), a.s., podporí slovenský šport sumou 2 milióny eur. Odobril to v stredu na návrh Ministerstva hospodárstva (MH) SR vládny kabinet.
"Vláda ukladá ministrovi hospodárstva vydať rozhodnutie v pôsobnosti valného zhromaždenia spoločnosti Slovenský plynárenský priemysel, a.s. týkajúce sa súhlasu s prevodom finančných prostriedkov vo výške 2 milióny eur zo spoločnosti SPP v prospech Nadácie SPP na podporu športu a športových aktivít v SR prostredníctvom občianskeho združenia Slovenský olympijský a športový výbor (SOŠV) za účelom posilnenia značky SPP do 30. septembra 2019," spresnil rezort hospodárstva vo vládnom materiáli.
"Ako uvádza SOŠV vo svojej ponuke na spoluprácu, sponzorovanie SOŠV je významným marketingovým nástrojom s medzinárodným dosahom. Stať sa sponzorom národného olympijského tímu je vynikajúcou investíciou v oblasti reklamy najmä preto, lebo všetky hodnoty, ktoré zákazník dostáva v spojení s olympijskou reklamou, sú pozitívne, a to priateľstvo, fair play či úspech. Z uvedeného dôvodu SOŠV navrhuje SPP spoluprácu poskytnutím finančnej podpory, za ktorú sa SOŠV poďakuje prostredníctvom marketingovej kampane," priblížilo MH SR v predkladacej správe.
SPP v rámci spoločenskej zodpovednosti a svojich marketingových aktivít podľa MH SR vyhodnotil žiadosť SOŠV ako žiadosť, ktorá vzhľadom na sledovanosť športových podujatí, by prispela k budovaniu pozitívneho imidžu, reputácie a značky SPP.
"Vláda ukladá ministrovi hospodárstva vydať rozhodnutie v pôsobnosti valného zhromaždenia spoločnosti Slovenský plynárenský priemysel, a.s. týkajúce sa súhlasu s prevodom finančných prostriedkov vo výške 2 milióny eur zo spoločnosti SPP v prospech Nadácie SPP na podporu športu a športových aktivít v SR prostredníctvom občianskeho združenia Slovenský olympijský a športový výbor (SOŠV) za účelom posilnenia značky SPP do 30. septembra 2019," spresnil rezort hospodárstva vo vládnom materiáli.
"Ako uvádza SOŠV vo svojej ponuke na spoluprácu, sponzorovanie SOŠV je významným marketingovým nástrojom s medzinárodným dosahom. Stať sa sponzorom národného olympijského tímu je vynikajúcou investíciou v oblasti reklamy najmä preto, lebo všetky hodnoty, ktoré zákazník dostáva v spojení s olympijskou reklamou, sú pozitívne, a to priateľstvo, fair play či úspech. Z uvedeného dôvodu SOŠV navrhuje SPP spoluprácu poskytnutím finančnej podpory, za ktorú sa SOŠV poďakuje prostredníctvom marketingovej kampane," priblížilo MH SR v predkladacej správe.
SPP v rámci spoločenskej zodpovednosti a svojich marketingových aktivít podľa MH SR vyhodnotil žiadosť SOŠV ako žiadosť, ktorá vzhľadom na sledovanosť športových podujatí, by prispela k budovaniu pozitívneho imidžu, reputácie a značky SPP.