Ak chce klient podať reklamáciu práce pobočky alebo požiadať o nápravu, pretože problém pretrváva, môže urobiť dva kroky.
Autor TASR
Bratislava 16. januára (TASR) - Sociálna poisťovňa (SP) zriadila novú službu, prostredníctvom ktorej môžu klienti kontaktovať inštitúciu, ak neboli spokojní s vybavením požiadavky v pobočke SP. Centrum kvality a reklamácií sa bude zaoberať zaslanou reklamáciou po vyplnení elektronického formulára. Informoval o tom hovorca SP Martin Kontúr.
Ak chce klient podať reklamáciu práce pobočky alebo požiadať o nápravu, pretože problém pretrváva, môže urobiť dva kroky. Buď vyplní a odošle elektronický formulár na reklamácie, alebo zašle reklamáciu prostredníctvom e-mailovej adresy reklamacie@socpoist.sk.
"Formulár na reklamáciu, resp. e-mail poskytuje klientovi jednoduchú a rýchlu možnosť, ako postupovať v prípade nespokojnosti. Reklamáciou klienta sa bude zaoberať nové špecializované pracovisko - Centrum kvality a reklamácií, ktoré nestranne preverí jeho podnet a bude sa mu náležite venovať s cieľom promptne ho vybaviť," priblížil Kontúr.
Reklamácie bude centrum preverovať, riešiť a zároveň analyzovať. Má to prispieť k skvalitňovaniu služieb SP.
Ak chce klient podať reklamáciu práce pobočky alebo požiadať o nápravu, pretože problém pretrváva, môže urobiť dva kroky. Buď vyplní a odošle elektronický formulár na reklamácie, alebo zašle reklamáciu prostredníctvom e-mailovej adresy reklamacie@socpoist.sk.
"Formulár na reklamáciu, resp. e-mail poskytuje klientovi jednoduchú a rýchlu možnosť, ako postupovať v prípade nespokojnosti. Reklamáciou klienta sa bude zaoberať nové špecializované pracovisko - Centrum kvality a reklamácií, ktoré nestranne preverí jeho podnet a bude sa mu náležite venovať s cieľom promptne ho vybaviť," priblížil Kontúr.
Reklamácie bude centrum preverovať, riešiť a zároveň analyzovať. Má to prispieť k skvalitňovaniu služieb SP.