Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Pondelok 25. november 2024Meniny má Katarína
< sekcia Ekonomika

Sociálna poisťovňa poradila za 1. polrok viac ako 250.000 ľuďom

Sociálna poisťovňa Foto: TASR/Martin Baumann

Telefonické linky Sociálnej poisťovne sú najviac vyťažené v ranných hodinách od 8.00 do 10.00 h a následne v čase obeda od 11.00 do 13.30 h.

Bratislava 26. júla (TASR) - Informačno-poradenské centrum ústredia Sociálnej poisťovne (SP) v prvom polroku 2016 vybavilo celkovo 258.399 požiadaviek občanov. Z toho bolo vybavených 206.004 telefonických požiadaviek, 22.525 elektronických požiadaviek a 29.870 občanov v osobnom kontakte. Celkový počet vybavených požiadaviek vzrástol oproti 1. polroku 2015 o 36.125.

"Od roku 2011, odkedy poisťovňa zaviedla elektronický kontakt s občanmi, zaznamenávame stúpajúci záujem o tento druh komunikácie. Najväčší záujem je aj naďalej o telefonický kontakt. Snahou Informačno-poradenského centra je kvalitne pokryť čo najväčšie množstvo požiadaviek občanov," povedal pre TASR Peter Višváder, hovorca Sociálnej poisťovne.

Telefonické linky sú najviac vyťažené v ranných hodinách od 8.00 do 10.00 h a následne v čase obeda od 11.00 do 13.30 h. "Odporúčame preto využívať aj elektronický kontakt prostredníctvom formulára pre otázky, ktorý sa nachádza na webovej stránke Sociálnej poisťovne www.socpoist.sk. Elektronické podania sú vybavované spravidla v ten istý pracovný deň ako prichádzajú," uzatvára hovorca.