d začiatku fungovania prešla webová aplikácia viacerými zmenami. Pribudli v nej inštruktážne videá, ako si zver odrať, rozdeliť a vykostiť.
Autor TASR
Bratislava 8. októbra (TASR) - Slovenskí poľovníci vďaka aplikácii PredajDiviny.sk ponúkli za 60 dní občanom viac ako 9000 kilogramov diviny v koži. Stodvadsaťpäť verifikovaných predajcov zadalo viac ako 150 reálnych ponúk. Najčastejšie ponúkanými druhmi bola a stále je jelenia a danielia zver, nasleduje srnčia a diviačia zver. Informoval o tom hovorca Slovenskej poľovníckej komory (SPK) Alojz Kaššák.
Upozornil, že hlavná poľovnícka sezóna sa však len začne rozbiehať a ponuky všetkých druhov raticovej zveri budú určite pribúdať. So stúpajúcim počtom ponúk stúpa aj počet registrovaných kupujúcich, ktorých je už viac ako 200.
Priblížil, že aplikácia má dve hlavné funkcionality. Prvou je registrácia predajcu – používateľa poľovného revíru riadne zaregistrovaného na Regionálnej veterinárnej a potravinovej správe s uvedením kontaktov. Už v tejto forme môže registrovaných predajcov kontaktovať ktokoľvek s cieľom kúpy diviny v koži. Druhou je reálne zadanie ponuky diviny v koži s uvedením dátumu ulovenia, ceny, váhy, odberného miesta, kontaktov a ďalších potrebných informácií.
Kaššák poznamenal, že vďaka dotazníku o spokojnosti predajcov, ktorý spustili tento týždeň, dostávajú informácie, že väčšine predajcov sa záujemcovia o kúpu diviny vďaka ich registrácii v aplikácii a uvedeným kontaktným údajom ozvú ešte skôr, ako používateľ poľovného revíru zadá reálnu ponuku na predaj.
Dodal, že od začiatku fungovania prešla webová aplikácia viacerými zmenami. Pribudli v nej inštruktážne videá, ako si zver odrať, rozdeliť a vykostiť. Venujú sa video- a fotonávodom receptov na prípravu diviny, ktoré budú pribúdať na týždennej báze. Aplikácia má svoju vlastnú facebookovú stránku, kde denne pribúda množstvo fanúšikov, preto sa ju snažia čo najčastejšie aktualizovať. Chystajú aj niekoľko facebookových súťaží, aby sa stránka a aktivita poľovníkov na zabezpečenie kvalitnej diviny pre ľudí dostala medzi najväčšie nepoľovnícke publikum.
Upozornil, že hlavná poľovnícka sezóna sa však len začne rozbiehať a ponuky všetkých druhov raticovej zveri budú určite pribúdať. So stúpajúcim počtom ponúk stúpa aj počet registrovaných kupujúcich, ktorých je už viac ako 200.
Priblížil, že aplikácia má dve hlavné funkcionality. Prvou je registrácia predajcu – používateľa poľovného revíru riadne zaregistrovaného na Regionálnej veterinárnej a potravinovej správe s uvedením kontaktov. Už v tejto forme môže registrovaných predajcov kontaktovať ktokoľvek s cieľom kúpy diviny v koži. Druhou je reálne zadanie ponuky diviny v koži s uvedením dátumu ulovenia, ceny, váhy, odberného miesta, kontaktov a ďalších potrebných informácií.
Kaššák poznamenal, že vďaka dotazníku o spokojnosti predajcov, ktorý spustili tento týždeň, dostávajú informácie, že väčšine predajcov sa záujemcovia o kúpu diviny vďaka ich registrácii v aplikácii a uvedeným kontaktným údajom ozvú ešte skôr, ako používateľ poľovného revíru zadá reálnu ponuku na predaj.
Dodal, že od začiatku fungovania prešla webová aplikácia viacerými zmenami. Pribudli v nej inštruktážne videá, ako si zver odrať, rozdeliť a vykostiť. Venujú sa video- a fotonávodom receptov na prípravu diviny, ktoré budú pribúdať na týždennej báze. Aplikácia má svoju vlastnú facebookovú stránku, kde denne pribúda množstvo fanúšikov, preto sa ju snažia čo najčastejšie aktualizovať. Chystajú aj niekoľko facebookových súťaží, aby sa stránka a aktivita poľovníkov na zabezpečenie kvalitnej diviny pre ľudí dostala medzi najväčšie nepoľovnícke publikum.