Cieľom je pomôcť značke Kia expandovať do nových oblastí obchodnej činnosti a urýchliť vývoj ekologických vozidiel novej generácie.
Autor TASR
Teplička nad Váhom 12. mája (TASR) – Spoločnosť Kia Motors Slovakia s.r.o. zmenila obchodné meno na Kia Slovakia s.r.o. Cieľom je pomôcť značke Kia expandovať do nových oblastí obchodnej činnosti a urýchliť vývoj ekologických vozidiel novej generácie. TASR o tom informoval hovorca spoločnosti Tomáš Potoček.
"Kia Slovakia je nové obchodné meno našej spoločnosti, ktorá prevádzkuje jediný výrobný závod značky Kia v Európe. Zmena názvu je súčasťou globálnej transformácie značky Kia, ktorá sa začala začiatkom roka 2021 po predstavení nového sloganu značky Movement that inspires - Pohyb, ktorý inšpiruje," povedal Potoček.
Doplnil, že transformácia na Kia Slovakia zdôrazňuje záväzok spoločnosti k dlhodobej stratégii značky Kia s názvom "Plán S", ktorú oznámili v roku 2020. "Má pomôcť značke Kia získať vedúce postavenie v oblasti udržateľnej mobility. Stratégia zahŕňa aj elektrické automobily (EV a BEV) novej generácie, riešenia a služby mobility a moderné vozidlá na špeciálne použitie. Popri tomto úsilí bude spoločnosť Kia súčasne podporovať udržateľnú výrobu používaním čistejšej energie a recyklovateľných materiálov," uviedol hovorca spoločnosti.
Kia sa podľa neho zameriava vo vývoji na popularizáciu batériových elektrických vozidiel a plánuje posilniť globálny produktový rad predstavením siedmich nových vozidiel BEV do roku 2026. "Nové modely budú zahŕňať osobné vozidlá, SUV a MPV naprieč viacerými segmentmi. Budú disponovať poprednými technológiami pre jazdu na dlhé vzdialenosti a vysokorýchlostné nabíjanie z úplne novej elektrickej globálnej modulárnej platformy (E-GMP)," dodal Potoček.
"Kia Slovakia je nové obchodné meno našej spoločnosti, ktorá prevádzkuje jediný výrobný závod značky Kia v Európe. Zmena názvu je súčasťou globálnej transformácie značky Kia, ktorá sa začala začiatkom roka 2021 po predstavení nového sloganu značky Movement that inspires - Pohyb, ktorý inšpiruje," povedal Potoček.
Doplnil, že transformácia na Kia Slovakia zdôrazňuje záväzok spoločnosti k dlhodobej stratégii značky Kia s názvom "Plán S", ktorú oznámili v roku 2020. "Má pomôcť značke Kia získať vedúce postavenie v oblasti udržateľnej mobility. Stratégia zahŕňa aj elektrické automobily (EV a BEV) novej generácie, riešenia a služby mobility a moderné vozidlá na špeciálne použitie. Popri tomto úsilí bude spoločnosť Kia súčasne podporovať udržateľnú výrobu používaním čistejšej energie a recyklovateľných materiálov," uviedol hovorca spoločnosti.
Kia sa podľa neho zameriava vo vývoji na popularizáciu batériových elektrických vozidiel a plánuje posilniť globálny produktový rad predstavením siedmich nových vozidiel BEV do roku 2026. "Nové modely budú zahŕňať osobné vozidlá, SUV a MPV naprieč viacerými segmentmi. Budú disponovať poprednými technológiami pre jazdu na dlhé vzdialenosti a vysokorýchlostné nabíjanie z úplne novej elektrickej globálnej modulárnej platformy (E-GMP)," dodal Potoček.