Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Pondelok 28. október 2024Meniny má Dobromila
< sekcia Ekonomika

Spoločnosť Nivea potvrdila výsledky za 1. kvartál aj celoročný výhľad

Ilustračná snímka. Foto: TASR Štefan Puškáš

Tržby spoločnosti na organickej báze, keď sa nezapočítavajú kurzové vplyvy a akvizície, vzrástli o 12,2 % na 2,5 miliardy eur.

Berlín 26. apríla (TASR) - Nemecká spoločnosť Beiersdorf, ktorá je známa výrobou kozmetických produktov značky Nivea, v prvom kvartáli výrazne zvýšila tržby. Darilo sa jej na všetkých trhoch, pričom k rastu prispela najmä divízia spotrebného tovaru. TASR o tom informuje na základe správy agentúry DPA.

Tržby spoločnosti na organickej báze, keď sa nezapočítavajú kurzové vplyvy a akvizície, vzrástli o 12,2 % na 2,5 miliardy eur. Firma v stredu potvrdila predbežné výsledky zverejnené začiatkom apríla a zlepšila odhad vývoja tržieb v spotrebnej divízii na celý rok 2023.

Divízia spotrebného tovaru zahrnuje kozmetiku Nivea, ako aj značky Eucerin a La Prairie. V jej rámci sa tržby na organickej báze zvýšili o 14,8 %.

Spoločnosť potvrdila zlepšené vyhliadky celoročného vývoja organických tržieb v divízii spotrebného tovaru. Očakáva, že dosiahnu rast na strednej až hornej úrovni jednocifernej stupnice.

V divízii Tesa vyrábajúcej lepidlá a lepiace pásky pre domácnosti a firmy spoločnosť naďalej očakáva celoročný rast organických tržieb na strednej úrovni jednocifernej stupnice.