Rástol počet zákazníkov platiacich na základe faktúry, ktorých podiel na celkovej zákazníckej báze vzrástol na vyše 63 %. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) dosiahol v úvode roka 10 eur.
Autor TASR
Bratislava 10. mája (TASR) - Spoločnosť O2 zaznamenala medziročný nárast zákazníckej bázy o 5 %, keď k 31. marcu 2019 evidovala celkovo takmer 2,048 milióna SIM kariet. Výnosy operátora v úvodných troch mesiacoch medziročne vzrástli o 3 % na 71 miliónov eur. Jednou z najrastovejších zložiek sú dátové výnosy, ktoré sa oproti porovnateľnému obdobiu minulého roka zvýšili takmer o 31 %. Zisk pred úrokmi a zdanením (EBITDA) medziročne stúpol o 13 % takmer na 28 miliónov eur.
"Prvé tri mesiace roka 2019 boli z nášho pohľadu významným obdobím v živote firmy. Už vo februári sme ohlásili vstup do nového segmentu, na ktorý sa chceme v najbližšom období intenzívnejšie zamerať. Nová legislatíva v elektronickej evidencii tržieb pre podnikateľov, ktorej výsledkom je pripájanie pokladníc do online prostredia, predstavuje pre nás nielen príležitosť priniesť riešenie pripojenia na internet pre firemných zákazníkov, ale aj poskytnúť ucelené riešenie O2 eKasa pre malé a stredné prevádzky," uviedol Peter Gažík, generálny riaditeľ spoločnosti.
Podľa jeho slov pokračovanie výstavby vlastnej 4G LTE siete sa prejavilo ďalším rozšírením signálu rýchleho 4G internetu, ktorý už koncom marca bol sprístupnený pre vyše 96,4 % ľudí na Slovensku.
Rástol počet zákazníkov platiacich na základe faktúry, ktorých podiel na celkovej zákazníckej báze vzrástol na vyše 63 %. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) dosiahol v úvode roka 10 eur.
O2 vo februári ohlásilo vstup na trh elektronických registračných pokladníc. Systém O2 eKasy je založený na skúsenostiach z Českej republiky a rovnako aj Chorvátska. Okrem kompletného riešenia pokladnice, POS terminálu a tlačiarne operátor poskytuje aj automatické pripojenie na dátovú sieť.
Koncom marca 2019 pokrývalo O2 sieťou 4G LTE 96,42 % ľudí na Slovensku. Vlastná 2G sieť bola dostupná pre vyše 99,4 % ľudí.
"Prvé tri mesiace roka 2019 boli z nášho pohľadu významným obdobím v živote firmy. Už vo februári sme ohlásili vstup do nového segmentu, na ktorý sa chceme v najbližšom období intenzívnejšie zamerať. Nová legislatíva v elektronickej evidencii tržieb pre podnikateľov, ktorej výsledkom je pripájanie pokladníc do online prostredia, predstavuje pre nás nielen príležitosť priniesť riešenie pripojenia na internet pre firemných zákazníkov, ale aj poskytnúť ucelené riešenie O2 eKasa pre malé a stredné prevádzky," uviedol Peter Gažík, generálny riaditeľ spoločnosti.
Podľa jeho slov pokračovanie výstavby vlastnej 4G LTE siete sa prejavilo ďalším rozšírením signálu rýchleho 4G internetu, ktorý už koncom marca bol sprístupnený pre vyše 96,4 % ľudí na Slovensku.
Rástol počet zákazníkov platiacich na základe faktúry, ktorých podiel na celkovej zákazníckej báze vzrástol na vyše 63 %. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) dosiahol v úvode roka 10 eur.
O2 vo februári ohlásilo vstup na trh elektronických registračných pokladníc. Systém O2 eKasy je založený na skúsenostiach z Českej republiky a rovnako aj Chorvátska. Okrem kompletného riešenia pokladnice, POS terminálu a tlačiarne operátor poskytuje aj automatické pripojenie na dátovú sieť.
Koncom marca 2019 pokrývalo O2 sieťou 4G LTE 96,42 % ľudí na Slovensku. Vlastná 2G sieť bola dostupná pre vyše 99,4 % ľudí.