Zlepšíme tým odbyt slovenských výrobcov a pomôžeme zvýšiť zamestnanosť v regiónoch, uviedol generálny riaditeľ sekcie potravinárstva a obchodu.
Autor TASR
Bratislava 8. marca (TASR) – Väčší podiel slovenských potravín a zintezívnenie in-out akcií. To je výsledok rokovaní medzi Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR a obchodným reťazcom LIDL.
„Dlhodobým cieľom ministerstva pôdohospodárstva je zvýšiť podiel slovenských potravín na pultoch predajní,“ uviedol Milan Lapšanský, generálny riaditeľ sekcie potravinárstva a obchodu. „Zlepšíme tým odbyt slovenských výrobcov a pomôžeme zvýšiť zamestnanosť v regiónoch. Domáce potraviny sú čerstvejšie, nemusia za zákazníkom cestovať stovky kilometrov a nemusí byť v nich toľko konzervantov a stabilizátorov.“
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR sa na rokovaní s predstaviteľmi spoločnosti Lidl Holding Slovenská republika dohodli na spoločnom postupe vo veci zvýšenia podielu slovenských potravín na celkovom obrate spoločnosti a zintenzívnenia in-out akcií na slovenské potraviny.
„Podiel obratu slovenských potravín na celkovom obrate spoločnosti Lidl Slovenská republika, v.o.s., je veľmi nízky. Ministerstvo venuje maximálne úsilie na dosiahnutie svojho cieľa práve spoločným pozitívnym prístupom oboch strán zmeniť aktuálny stav,“ vysvetlil Milan Lapšanský. „Oceňujeme fakt, že skupina slovenských dodávateľov bola rozšírená o dodávateľa mäsa a mäsových výrobkov a v krátkej budúcnosti pribudnú ďalší dvaja - zatiaľ v testovacom režime.“
Obe strany sa dohodli, že zrealizujú pracovné stretnutie s potenciálnymi dodávateľmi s cieľom definovať kvalitatívne a objemové požiadavky reťazca na dodávateľa pre slovenskú časť maloobchodnej siete Lidl.
Informáciu TASR poskytol Michal Feik z odboru komunikácie a marketingu MPRV SR.
„Dlhodobým cieľom ministerstva pôdohospodárstva je zvýšiť podiel slovenských potravín na pultoch predajní,“ uviedol Milan Lapšanský, generálny riaditeľ sekcie potravinárstva a obchodu. „Zlepšíme tým odbyt slovenských výrobcov a pomôžeme zvýšiť zamestnanosť v regiónoch. Domáce potraviny sú čerstvejšie, nemusia za zákazníkom cestovať stovky kilometrov a nemusí byť v nich toľko konzervantov a stabilizátorov.“
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR sa na rokovaní s predstaviteľmi spoločnosti Lidl Holding Slovenská republika dohodli na spoločnom postupe vo veci zvýšenia podielu slovenských potravín na celkovom obrate spoločnosti a zintenzívnenia in-out akcií na slovenské potraviny.
„Podiel obratu slovenských potravín na celkovom obrate spoločnosti Lidl Slovenská republika, v.o.s., je veľmi nízky. Ministerstvo venuje maximálne úsilie na dosiahnutie svojho cieľa práve spoločným pozitívnym prístupom oboch strán zmeniť aktuálny stav,“ vysvetlil Milan Lapšanský. „Oceňujeme fakt, že skupina slovenských dodávateľov bola rozšírená o dodávateľa mäsa a mäsových výrobkov a v krátkej budúcnosti pribudnú ďalší dvaja - zatiaľ v testovacom režime.“
Obe strany sa dohodli, že zrealizujú pracovné stretnutie s potenciálnymi dodávateľmi s cieľom definovať kvalitatívne a objemové požiadavky reťazca na dodávateľa pre slovenskú časť maloobchodnej siete Lidl.
Informáciu TASR poskytol Michal Feik z odboru komunikácie a marketingu MPRV SR.