Užívatelia internetu najviac diskutujú na sociálnych sieťach o značkách telekomunikačných operátorov, pričom ich podporné aktivity patria medzi top témy, ktoré ľudia najviac preberajú na webe.
Autor TASR
Bratislava 7. decembra (TASR) - Obsah sociálnych médií, ktorý tvoria užívatelia, vplýva v súčasnosti čoraz viac na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov.
Tvrdí to na základe vlastnej analýzy spoločnosť GfK
"Na webe vzniká buzz, ktorý firmy nedokážu úplne riadiť a v rukách ho majú viacej reálni užívatelia cez zdieľanie svojich skúsenosti a názorov na firmy a ich produkty," uviedla spoločnosť.
Užívatelia internetu najviac diskutujú na sociálnych sieťach o značkách telekomunikačných operátorov, pričom ich podporné aktivity patria medzi top témy, ktoré ľudia najviac preberajú na webe. Diskutujúci tiež radi zdieľajú svoje skúsenosti so zákazníckym servisom operátorov a zhruba jeden z piatich príspevkov sa týka práve tejto oblasti.
Firmám tak nestačí iba sledovať tok konverzácií v internetovom prostredí, ale mali by čím skôr porozumieť aj súčasnému statusu svojej značky v sociálnych médiách. Tie sú najfrekventovanejším miestom a užívatelia tu generujú najviac názorov a skúseností na margo jednotlivých značiek. "Štúdia ukázala, že telekomunikačné firmy by sa mali zamerať predovšetkým na monitoring a analýzu príspevkov na sociálnych sieťach," skonštatovala GfK.
U viacerých telekomunikačných spoločností bol podľa prieskumu zaznamenaný významný podiel negatívnych príspevkov a v priemere 60 % komentárov nebolo pozitívnych. Negatívne povedomie totiž šíria takmer výlučne skutoční užívatelia.
Tvrdí to na základe vlastnej analýzy spoločnosť GfK
"Na webe vzniká buzz, ktorý firmy nedokážu úplne riadiť a v rukách ho majú viacej reálni užívatelia cez zdieľanie svojich skúsenosti a názorov na firmy a ich produkty," uviedla spoločnosť.
Užívatelia internetu najviac diskutujú na sociálnych sieťach o značkách telekomunikačných operátorov, pričom ich podporné aktivity patria medzi top témy, ktoré ľudia najviac preberajú na webe. Diskutujúci tiež radi zdieľajú svoje skúsenosti so zákazníckym servisom operátorov a zhruba jeden z piatich príspevkov sa týka práve tejto oblasti.
Firmám tak nestačí iba sledovať tok konverzácií v internetovom prostredí, ale mali by čím skôr porozumieť aj súčasnému statusu svojej značky v sociálnych médiách. Tie sú najfrekventovanejším miestom a užívatelia tu generujú najviac názorov a skúseností na margo jednotlivých značiek. "Štúdia ukázala, že telekomunikačné firmy by sa mali zamerať predovšetkým na monitoring a analýzu príspevkov na sociálnych sieťach," skonštatovala GfK.
U viacerých telekomunikačných spoločností bol podľa prieskumu zaznamenaný významný podiel negatívnych príspevkov a v priemere 60 % komentárov nebolo pozitívnych. Negatívne povedomie totiž šíria takmer výlučne skutoční užívatelia.