Index spotrebiteľskej dôvery dosiahol vo februári 92 bodov oproti 90 bodom v januári.
Autor TASR
Paríž 25. februára (TASR) - Spotrebiteľská dôvera vo Francúzsku vzrástla vo februári výraznejšie, než sa očakávalo. Ukázali to dnes zverejnené údaje francúzskeho štatistického úradu INSEE. Informoval o tom portál RTTNews.
Index spotrebiteľskej dôvery dosiahol vo februári 92 bodov oproti 90 bodom v januári. Ekonómovia s rastom počítali, očakávali však, že index dosiahne len 91 bodov.
Celkový index spotrebiteľskej dôvery podporili viaceré čiastkové indexy. Podindex hodnotenia budúcej finančnej situácie domácností vzrástol o 2 body na -15 bodov. Zlepšili sa aj očakávania Francúzov v otázke nezamestnanosti, keď počet domácností, ktoré počítajú s jej rastom, klesol. Podindex hodnotenia stavu súčasných a budúcich úspor vo februári stagnoval.
Index spotrebiteľskej dôvery dosiahol vo februári 92 bodov oproti 90 bodom v januári. Ekonómovia s rastom počítali, očakávali však, že index dosiahne len 91 bodov.
Celkový index spotrebiteľskej dôvery podporili viaceré čiastkové indexy. Podindex hodnotenia budúcej finančnej situácie domácností vzrástol o 2 body na -15 bodov. Zlepšili sa aj očakávania Francúzov v otázke nezamestnanosti, keď počet domácností, ktoré počítajú s jej rastom, klesol. Podindex hodnotenia stavu súčasných a budúcich úspor vo februári stagnoval.