V minulosti u nás pôsobilo približne 150 portálov, v súčasnosti je aktívnych necelá tretina, uviedol pre TASR hovorca Slovenskej asociácie portálov kolektívneho nakupovania Marián Tar.
Autor TASR
Bratislava 22. februára (TASR) – Trh so zľavovými portálmi sa na Slovensku naďalej prečisťuje. Momentálne je väčšie percento portálov, ktoré svoju činnosť končia, ako tých, ktoré pribúdajú. "V minulosti na Slovensku pôsobilo približne 150 portálov, v súčasnosti je aktívnych necelá tretina," spresnil pre TASR hovorca Slovenskej asociácie portálov kolektívneho nakupovania (SAPKN) Marián Tar.
Z toho podľa neho iba približne prvá desiatka funguje naplno. Čiže dokáže každý deň zverejňovať nové ponuky a robiť obraty, ktoré zabezpečujú jej chod a budúcnosť. Podľa SAPKN sa pritom už dlhodobým sledovaním trhu so zľavovými portálmi očakávalo, že ukončia svoju činnosť viacerí menší hráči. "Či už z dôvodov nízkych obratov alebo pre neschopnosť uspokojiť potreby a želania kvalitnými a žiadanými ponukami," doplnil Tar.
Sortiment služieb a výrobkov predávaných cez zľavové portály sa však neustále rozširuje. Okrem ponuky tovarov, ubytovania a služieb sa už spektrum akcií rozšírilo na cestovanie, poznávacie zájazdy či plavby loďami aj mimo Európy. Podľa SAPKN bude aj do budúcnosti zľavových portálov ubúdať. "Na trhu zostanú iba tí, ktorí sa tomu venujú naplno, majú spoľahlivé stránky, bezpečné platby a kompletný tím pre všetky potrebné činnosti," priblížil Tar.
Z toho podľa neho iba približne prvá desiatka funguje naplno. Čiže dokáže každý deň zverejňovať nové ponuky a robiť obraty, ktoré zabezpečujú jej chod a budúcnosť. Podľa SAPKN sa pritom už dlhodobým sledovaním trhu so zľavovými portálmi očakávalo, že ukončia svoju činnosť viacerí menší hráči. "Či už z dôvodov nízkych obratov alebo pre neschopnosť uspokojiť potreby a želania kvalitnými a žiadanými ponukami," doplnil Tar.
Sortiment služieb a výrobkov predávaných cez zľavové portály sa však neustále rozširuje. Okrem ponuky tovarov, ubytovania a služieb sa už spektrum akcií rozšírilo na cestovanie, poznávacie zájazdy či plavby loďami aj mimo Európy. Podľa SAPKN bude aj do budúcnosti zľavových portálov ubúdať. "Na trhu zostanú iba tí, ktorí sa tomu venujú naplno, majú spoľahlivé stránky, bezpečné platby a kompletný tím pre všetky potrebné činnosti," priblížil Tar.