Dun & Bradstreet je členom Americkej obchodnej komory a eviduje a vyhodnocuje vyše 218 miliónov firiem z celého sveta.
Autor TASR
Skalica 4. apríla (TASR) – Spolu viac ako 26.000 ton výrobkov z papiera a lepenky dodal v roku 2012 svojim obchodným partnerom Grafobal, a. s., Skalica.
Za predaj výrobkov a služieb podľa predbežných výsledkov dosiahol tržby 55,5 milióna eur. Spoločnosť výsledkami potvrdila dobré smerovanie a stabilnú výkonnosť, keďže vlaňajšie tržby boli druhé najvyššie v jej histórii po rekordnom roku 2011. TASR o tom dnes informoval generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Marián Kožíšek.
Z vlaňajších dodávok Grafobalu predstavoval export, rovnako ako rok predtým, 64 %. Okrem Českej republiky, kde úspešne vyrába jedna z dcérskych spoločností Grafobal Bohemia so sídlom v Holubove, smerovali jeho produkty aj do Maďarska, Poľska, Ruska, Macedónska, Slovinska, Nemecka a na Ukrajinu.
"Po období silných investícií do rozšírenia a zmodernizovania výroby skladačiek plánuje v tomto roku Grafobal posilniť svoje kapacity v kašírovanej vlnitej lepenke. V lete spustíme novú zvlňovaciu a kašírovaciu linku, ktorá zefektívni a skvalitní výrobu obalov z vlnitej lepenky a umožní ponúknuť nový typ lepenky G súčasným i novým zákazníkom. Celkovo v roku 2013 Grafobal plánuje preinvestovať 6 miliónov eur," uviedol generálny riaditeľ.
Stabilitu skalického Grafobalu najnovšie potvrdil Top Rating D & B ratingovej spoločnosti s celosvetovou pôsobnosťou Dun & Bradstreet. Dun & Bradstreet je členom Americkej obchodnej komory a eviduje a vyhodnocuje vyše 218 miliónov firiem z celého sveta. Grafobal sa takto podľa Kožíška zaradil medzi 2 % úspešných spoločností, ktoré toto najvyššie ratingové hodnotenie získali na základe vyhodnotenia až 1180 kritérií. Proces hodnotenia podrobuje detailnej analýze dosiahnuté hospodárske výsledky, ekonomické ukazovatele spoločnosti ako aj stupeň dodržiavania firemnej etiky.
Za predaj výrobkov a služieb podľa predbežných výsledkov dosiahol tržby 55,5 milióna eur. Spoločnosť výsledkami potvrdila dobré smerovanie a stabilnú výkonnosť, keďže vlaňajšie tržby boli druhé najvyššie v jej histórii po rekordnom roku 2011. TASR o tom dnes informoval generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Marián Kožíšek.
Z vlaňajších dodávok Grafobalu predstavoval export, rovnako ako rok predtým, 64 %. Okrem Českej republiky, kde úspešne vyrába jedna z dcérskych spoločností Grafobal Bohemia so sídlom v Holubove, smerovali jeho produkty aj do Maďarska, Poľska, Ruska, Macedónska, Slovinska, Nemecka a na Ukrajinu.
"Po období silných investícií do rozšírenia a zmodernizovania výroby skladačiek plánuje v tomto roku Grafobal posilniť svoje kapacity v kašírovanej vlnitej lepenke. V lete spustíme novú zvlňovaciu a kašírovaciu linku, ktorá zefektívni a skvalitní výrobu obalov z vlnitej lepenky a umožní ponúknuť nový typ lepenky G súčasným i novým zákazníkom. Celkovo v roku 2013 Grafobal plánuje preinvestovať 6 miliónov eur," uviedol generálny riaditeľ.
Stabilitu skalického Grafobalu najnovšie potvrdil Top Rating D & B ratingovej spoločnosti s celosvetovou pôsobnosťou Dun & Bradstreet. Dun & Bradstreet je členom Americkej obchodnej komory a eviduje a vyhodnocuje vyše 218 miliónov firiem z celého sveta. Grafobal sa takto podľa Kožíška zaradil medzi 2 % úspešných spoločností, ktoré toto najvyššie ratingové hodnotenie získali na základe vyhodnotenia až 1180 kritérií. Proces hodnotenia podrobuje detailnej analýze dosiahnuté hospodárske výsledky, ekonomické ukazovatele spoločnosti ako aj stupeň dodržiavania firemnej etiky.