Celkové finančné hospodárenie vrátane vyčíslenia zisku zverejní spoločnosť hneď začiatkom roka.
Autor TASR
Bratislava 2. decembra (TASR) – Národná lotériová spoločnosť Tipos skončí rok 2020 s rekordným obratom. Už na konci októbra totiž prekonala celoročný obrat z minulého roka. Napriek kríze spôsobenej pandémiou nového koronavírusu očakáva Tipos na konci roka rekordné čísla. K ziskovosti spoločnosti prispeli aj vhodnejšie nastavené prepojenie predaja a marketingu, úsporné opatrenia, revízie zmlúv aj ďalšie manažérske kroky. Celkové finančné hospodárenie vrátane vyčíslenia zisku zverejní spoločnosť hneď začiatkom roka, informoval o tom v stredu Tipos.
"Tipos, národná lotériová spoločnosť, a. s., prekonal na konci októbra celoročný obrat spoločnosti z minulého roka. Kým celkové výnosy spoločnosti Tipos dosiahli za celý rok 2019 sumu 540 miliónov eur, len za prvých desať mesiacov roka 2020 sme ich zvýšili už na sumu takmer 543 miliónov eur," informoval generálny riaditeľ a predseda predstavenstva spoločnosti Marek Kaňka.
Ocenil, že sa firme napriek krízovým udalostiam podarilo dohnať straty a prekonať obrat z minulého roka. Po prepuknutí koronakrízy v prvom kvartáli 2020 podľa neho firma výrazne utrpela. Zatvorená bola totiž drvivá väčšina predajnej siete. "Pochopili sme však, že sa treba adaptovať na online prostredie a preniesť naše produkty aj do online sveta. Zároveň sme efektívnejšie nastavili marketing na predaj našich produktov. To nám výrazne pomohlo," vysvetlil Kaňka.
"Tipos, národná lotériová spoločnosť, a. s., prekonal na konci októbra celoročný obrat spoločnosti z minulého roka. Kým celkové výnosy spoločnosti Tipos dosiahli za celý rok 2019 sumu 540 miliónov eur, len za prvých desať mesiacov roka 2020 sme ich zvýšili už na sumu takmer 543 miliónov eur," informoval generálny riaditeľ a predseda predstavenstva spoločnosti Marek Kaňka.
Ocenil, že sa firme napriek krízovým udalostiam podarilo dohnať straty a prekonať obrat z minulého roka. Po prepuknutí koronakrízy v prvom kvartáli 2020 podľa neho firma výrazne utrpela. Zatvorená bola totiž drvivá väčšina predajnej siete. "Pochopili sme však, že sa treba adaptovať na online prostredie a preniesť naše produkty aj do online sveta. Zároveň sme efektívnejšie nastavili marketing na predaj našich produktov. To nám výrazne pomohlo," vysvetlil Kaňka.