Úspech zamestnávateľa na trhu práce vidia v príjemnom pracovnom prostredí, dobrých vzťahoch s pracovným kolektívom a v otvorenej spätnej väzbe zamestnancov a ich nadriadených.
Autor TASR
Bratislava 22. októbra (TASR) – Stredoškoláci zo Slovenska a Česka spoločne hľadali odpoveď na to, ako môže byť zamestnávateľ zaujímavejší pre potenciálnych zamestnancov a odlíšiť sa od konkurencie. Úspech zamestnávateľa na trhu práce vidia v príjemnom pracovnom prostredí, dobrých vzťahoch s pracovným kolektívom a v otvorenej spätnej väzbe zamestnancov a ich nadriadených.
Podľa slov stredoškolákov sú mladí ľudia tí, ktorí hýbu svetom. Uviedli to počas tohtotýždňového (19.10.) podujatia JA Citi International Innovation Camp, ktorý sa konal v Brne v Českej republike. TASR o tom informovala PR manažérka JA Slovensko Katarína Palečková.
"Získavanie kvalitných zamestnancov sa stáva čoraz väčšou výzvou pre mnohých zamestnávateľov a sú nútení vymýšľať spôsoby, ako ich získať. V oblasti ľudských zdrojov je zrejmé, že firmy pôsobiace v zahraničí sa pri nábore svojich nových zamestnancov neboja použiť inovatívne a netradičné riešenia," povedala Palečková. Podľa nej si Slovensko aj naďalej v tomto trende drží konzervatívny pohľad.
Študenti mali spracovať balíček benefitov a príležitostí, ktoré môže spoločnosť ponúknuť a zároveň vytvoriť vhodnú marketingovú stratégiu. "V súčasnosti je veľká diverzita firiem na trhu práce. Preraziť s úplne novým nápadom je ťažké, ale vďaka sociálnym sieťam sú firmy vyspelé a majú možnosť zaujať ľudí," uviedla študentka víťazného tímu Sofia Kohútová z Gymnázia v Dubnici nad Váhom.
JA Slovensko je nezisková vzdelávacia organizácia, ktorá 25 rokov realizuje v školách koncepciu nadštandardného zážitkového vzdelávania. Formuje podnikateľské myslenie a finančnú gramotnosť mladých ľudí a ponúka preventívne riešenia pre ich zamestnanosť.
Podľa slov stredoškolákov sú mladí ľudia tí, ktorí hýbu svetom. Uviedli to počas tohtotýždňového (19.10.) podujatia JA Citi International Innovation Camp, ktorý sa konal v Brne v Českej republike. TASR o tom informovala PR manažérka JA Slovensko Katarína Palečková.
"Získavanie kvalitných zamestnancov sa stáva čoraz väčšou výzvou pre mnohých zamestnávateľov a sú nútení vymýšľať spôsoby, ako ich získať. V oblasti ľudských zdrojov je zrejmé, že firmy pôsobiace v zahraničí sa pri nábore svojich nových zamestnancov neboja použiť inovatívne a netradičné riešenia," povedala Palečková. Podľa nej si Slovensko aj naďalej v tomto trende drží konzervatívny pohľad.
Študenti mali spracovať balíček benefitov a príležitostí, ktoré môže spoločnosť ponúknuť a zároveň vytvoriť vhodnú marketingovú stratégiu. "V súčasnosti je veľká diverzita firiem na trhu práce. Preraziť s úplne novým nápadom je ťažké, ale vďaka sociálnym sieťam sú firmy vyspelé a majú možnosť zaujať ľudí," uviedla študentka víťazného tímu Sofia Kohútová z Gymnázia v Dubnici nad Váhom.
JA Slovensko je nezisková vzdelávacia organizácia, ktorá 25 rokov realizuje v školách koncepciu nadštandardného zážitkového vzdelávania. Formuje podnikateľské myslenie a finančnú gramotnosť mladých ľudí a ponúka preventívne riešenia pre ich zamestnanosť.