Spoločnosť, ktorej materskou firmou je od roku 2010 čínska firma Zhejiang Geely, uviedla, že za prvé tri mesiace tohto roka predala vo svete 161.320 áut.
Autor TASR
Štokholm 3. apríla (TASR) - Automobilka Volvo Cars zvýšila predaj áut v 1. kvartáli takmer o desatinu. K rastu jej dopomohol najmä čínsky trh, rast však zaznamenala aj v USA a Európe.
Spoločnosť, ktorej materskou firmou je od roku 2010 čínska firma Zhejiang Geely, uviedla, že za prvé tri mesiace tohto roka predala vo svete 161.320 áut. Medziročne to predstavuje rast zhruba o 9 %.
V Číne, na najväčšom trhu s autami na svete, predala firma Volvo Cars takmer 29.900 vozidiel, čo znamená rast takmer o 4 %. V USA sa predaj zvýšil zhruba o 10 % a v Európe približne o 9 %.
Spoločnosť, ktorej materskou firmou je od roku 2010 čínska firma Zhejiang Geely, uviedla, že za prvé tri mesiace tohto roka predala vo svete 161.320 áut. Medziročne to predstavuje rast zhruba o 9 %.
V Číne, na najväčšom trhu s autami na svete, predala firma Volvo Cars takmer 29.900 vozidiel, čo znamená rast takmer o 4 %. V USA sa predaj zvýšil zhruba o 10 % a v Európe približne o 9 %.