Spoločnosť, ktorú kontroluje čínska firma Zhejiang Geely, v stredu uviedla, že v marci predala celkovo 63.132 áut. Oproti rovnakému mesiacu minulého roka to predstavuje rast o 8 %.
Autor TASR
Štokholm 5. apríla (TASR) - Švédska automobilka Volvo Cars oznámila za minulý mesiac zvýšenie predaja vozidiel o takmer desatinu, keď výsledky podporili trhy USA a Európy. Dopyt na nich dokázal vykompenzovať aj pokles predaja na významnom čínskom trhu. Informovala o tom agentúra Reuters.
Spoločnosť, ktorú kontroluje čínska firma Zhejiang Geely, v stredu uviedla, že v marci predala celkovo 63.132 áut. Oproti rovnakému mesiacu minulého roka to predstavuje rast o 8 %.
Na čínskom trhu síce predaj klesol o 6 % na 11.608 vozidiel, túto stratu však vykompenzoval vývoj v Európe a USA. V prvom prípade sa predaj áut firmy Volvo zvýšil o 11 % na 29.957 a v druhom prípade o 9 % na 10.230 vozidiel.
Za celý 1. kvartál zvýšila švédska automobilka predaj medziročne o 10 %, pričom nové energetické vozidlá spoločnosti sa na celkovom objeme predaja podieľali 41 %. Podiel plne elektrických vozidiel na celkovom predaji dosiahol zhruba 18 %.
Spoločnosť, ktorú kontroluje čínska firma Zhejiang Geely, v stredu uviedla, že v marci predala celkovo 63.132 áut. Oproti rovnakému mesiacu minulého roka to predstavuje rast o 8 %.
Na čínskom trhu síce predaj klesol o 6 % na 11.608 vozidiel, túto stratu však vykompenzoval vývoj v Európe a USA. V prvom prípade sa predaj áut firmy Volvo zvýšil o 11 % na 29.957 a v druhom prípade o 9 % na 10.230 vozidiel.
Za celý 1. kvartál zvýšila švédska automobilka predaj medziročne o 10 %, pričom nové energetické vozidlá spoločnosti sa na celkovom objeme predaja podieľali 41 %. Podiel plne elektrických vozidiel na celkovom predaji dosiahol zhruba 18 %.