Prispel k tomu vysoký dopyt po jeho značkách piva, ktorý pomohol vykompenzovať pokles predaja vín a destilátov.
Autor TASR
Victor 4. októbra (TASR) - Svetový výrobca alkoholických nápojov Constellation Brands zvýšil v 2. štvrťroku súčasného obchodného roka tržby aj upravený zisk, pričom prekonal očakávania trhov. Prispel k tomu vysoký dopyt po jeho značkách piva, ktorý pomohol vykompenzovať pokles predaja vín a destilátov. Informovali o tom agentúra Reuters a portál RTTNews.
Zisk upravený o mimoriadne položky dosiahol v 2. kvartáli 2024/2025, čo predstavuje obdobie od júna do konca augusta, 787,6 milióna USD (713,47 milióna eur). Na akciu to predstavuje 4,32 USD. Na porovnanie, v rovnakom období predchádzajúceho roka vykázala firma upravený zisk 699,6 milióna USD a na akciu 3,80 USD. Spoločnosť tak prekonala očakávania trhov, ktoré počítali s upraveným ziskom na akciu na úrovni 4,08 USD.
Čisté tržby dosiahli 3,14 miliardy USD oproti 3,05 miliardy USD pred rokom. Aj v tomto prípade spoločnosť prekonala očakávania, keď analytici počítali s poklesom tržieb na 2,9 miliardy USD.
(1 EUR = 1,1039 USD)
Zisk upravený o mimoriadne položky dosiahol v 2. kvartáli 2024/2025, čo predstavuje obdobie od júna do konca augusta, 787,6 milióna USD (713,47 milióna eur). Na akciu to predstavuje 4,32 USD. Na porovnanie, v rovnakom období predchádzajúceho roka vykázala firma upravený zisk 699,6 milióna USD a na akciu 3,80 USD. Spoločnosť tak prekonala očakávania trhov, ktoré počítali s upraveným ziskom na akciu na úrovni 4,08 USD.
Čisté tržby dosiahli 3,14 miliardy USD oproti 3,05 miliardy USD pred rokom. Aj v tomto prípade spoločnosť prekonala očakávania, keď analytici počítali s poklesom tržieb na 2,9 miliardy USD.
(1 EUR = 1,1039 USD)