Rodinný koncern predáva svoje výrobky priamo alebo prostredníctvom distribútorov v 170 krajinách po celom svete.
Autor TASR
Alba 11. februára (TASR) - Taliansky potravinársky koncern Ferrero expandoval aj v uplynulom fiškálnom roku, ktorý poznačila koronakríza.
Tržby výrobcu sladkostí, ako sú Nutella alebo Mon Cheri, vo fiškálnom roku 2019/2020 (do 31. augusta 2020) stúpli o 7,8 % na 12,3 miliardy eur. Motorom rastu bol pozitívny vývoj v Nemecku, Francúzsku, Taliansku, Veľkej Británii a USA.
Ferrero so 105 dcérskymi spoločnosťami a 31 výrobnými závodmi zvýšilo počet zamestnancov na 37.122 z 36.372 na konci fiškálneho roka 2018/19. Rodinný koncern predáva svoje výrobky priamo alebo prostredníctvom distribútorov v 170 krajinách po celom svete.
Tržby výrobcu sladkostí, ako sú Nutella alebo Mon Cheri, vo fiškálnom roku 2019/2020 (do 31. augusta 2020) stúpli o 7,8 % na 12,3 miliardy eur. Motorom rastu bol pozitívny vývoj v Nemecku, Francúzsku, Taliansku, Veľkej Británii a USA.
Ferrero so 105 dcérskymi spoločnosťami a 31 výrobnými závodmi zvýšilo počet zamestnancov na 37.122 z 36.372 na konci fiškálneho roka 2018/19. Rodinný koncern predáva svoje výrobky priamo alebo prostredníctvom distribútorov v 170 krajinách po celom svete.