Za dobrú uplynulú vianočnú sezónu vďačí Target nárastu klientov v kamenných obchodoch, aj zvýšeniu online predaja.
Autor TASR
Minneapolis 10. januára (TASR) - Americký diskontný reťazec Target zaznamenal počas vianočnej sezóny nárast kombinovaných tržieb za november a december o 5,7 %.
To je lepší výsledok ako v rovnakom období minulého roka, keď jeho tržby stúpli o 3,4 %. Za dobrú uplynulú vianočnú sezónu vďačí Target nárastu klientov v kamenných obchodoch, aj zvýšeniu online predaja.
Target vo štvrtok oznámil, že za celý 4. kvartál svojho finančného roka, ktorý sa končí 31. januára 2019, počíta so zvýšením tržieb o 5 %. Za celý rok spoločnosť očakáva očakávaný upravený zisk na akciu vo výške 5,30 až 5,50 USD (4,63 - 4,80 eura).
Target dodal, že počas vianočnej sezóny sa jeho odbyt zvýšil vo všetkých kľúčových segmentoch, pričom najviac stúpli tržby z predaja hračiek a sezónnych darčekov.
(1 EUR = 1,1455 USD)
To je lepší výsledok ako v rovnakom období minulého roka, keď jeho tržby stúpli o 3,4 %. Za dobrú uplynulú vianočnú sezónu vďačí Target nárastu klientov v kamenných obchodoch, aj zvýšeniu online predaja.
Target vo štvrtok oznámil, že za celý 4. kvartál svojho finančného roka, ktorý sa končí 31. januára 2019, počíta so zvýšením tržieb o 5 %. Za celý rok spoločnosť očakáva očakávaný upravený zisk na akciu vo výške 5,30 až 5,50 USD (4,63 - 4,80 eura).
Target dodal, že počas vianočnej sezóny sa jeho odbyt zvýšil vo všetkých kľúčových segmentoch, pričom najviac stúpli tržby z predaja hračiek a sezónnych darčekov.
(1 EUR = 1,1455 USD)