Kým v roku 2009 podľa prieskumu prevolali zákazníci 75 minút, v roku 2011 to už bolo 80 minút (medián). Aktuálne volajú mesačne až 100 minút.
Autor TASR
Bratislava 20. novembra (TASR) - Účty za telefón si platí väčšinou každý sám. Deje sa tak až v 79 % prípadov. Až 11 % respondentov uviedlo, že s platením účtov im pomôže niekto iný, pričom v 6 % prípadov im uhradí celú výšku účtu.
Samoplatcovia spomedzi malých podnikateľov predstavujú 3 % a príspevok od zamestnávateľa na účty za mobilné služby uviedlo 1 % respondentov.
Vyplýva to zo štúdie z U&A Study, ktorú pre O2 spracovala spoločnosť Ipsos.
Prieskum ďalej ukázal, že skôr ako do iných sietí volajú do vlastnej, pričom priemerne prevolajú 100 minút, pošlú 33 textových správ a 2 obrazové. Za to všetko sú v priemere ochotní zaplatiť 21 eur, čo je porovnateľné ako pred rokmi, len pri neporovnateľne vyššom využívaní mobilných služieb spolu s dátovými balíčkami.
Každým rokom zákazníci čoraz viac pretelefonujú. Kým v roku 2009 podľa prieskumu prevolali zákazníci 75 minút, v roku 2011 to už bolo 80 minút (medián). Aktuálne volajú mesačne až 100 minút. Všeobecne platí, že z paušálu volajú zákazníci viac ako z predplatených kariet. Kým z predplatených kariet priemerne prevolajú 70 minút mesačne, z paušálu to je až 120 minút.
Zákazníci, ktorí využívajú posielanie textových a obrazových správ, pošlú v priemere 33 SMS správ mesačne. Platí pritom, že z paušálov posielajú viac SMS (36) ako v prípade predplatených kariet (24). Pri odosielaní obrazových správ ide len o 1,9 MMS mesačne, ktoré tiež častejšie posielajú ľudia s paušálom (2,3).
Samoplatcovia spomedzi malých podnikateľov predstavujú 3 % a príspevok od zamestnávateľa na účty za mobilné služby uviedlo 1 % respondentov.
Vyplýva to zo štúdie z U&A Study, ktorú pre O2 spracovala spoločnosť Ipsos.
Prieskum ďalej ukázal, že skôr ako do iných sietí volajú do vlastnej, pričom priemerne prevolajú 100 minút, pošlú 33 textových správ a 2 obrazové. Za to všetko sú v priemere ochotní zaplatiť 21 eur, čo je porovnateľné ako pred rokmi, len pri neporovnateľne vyššom využívaní mobilných služieb spolu s dátovými balíčkami.
Každým rokom zákazníci čoraz viac pretelefonujú. Kým v roku 2009 podľa prieskumu prevolali zákazníci 75 minút, v roku 2011 to už bolo 80 minút (medián). Aktuálne volajú mesačne až 100 minút. Všeobecne platí, že z paušálu volajú zákazníci viac ako z predplatených kariet. Kým z predplatených kariet priemerne prevolajú 70 minút mesačne, z paušálu to je až 120 minút.
Zákazníci, ktorí využívajú posielanie textových a obrazových správ, pošlú v priemere 33 SMS správ mesačne. Platí pritom, že z paušálov posielajú viac SMS (36) ako v prípade predplatených kariet (24). Pri odosielaní obrazových správ ide len o 1,9 MMS mesačne, ktoré tiež častejšie posielajú ľudia s paušálom (2,3).