Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Utorok 26. november 2024Meniny má Kornel
< sekcia Ekonomika

Tesco nemá v e-shope produkty Unileveru, dôvodom je spor o ceny

Logo Tesco. Foto: Tesco

Na stránke e-shopu tak chýbali napríklad nátierka Marmite, prací prášok Persil, majonézy a omáčky Hellman's či produkty značky Knorr.

Londýn 13. októbra (TASR) - V ponuke internetového obchodu britského maloobchodného reťazca Tesco začínajú chýbať niektoré produkty spoločnosti Unilever. Dôvodom je spor o zvýšenie ich cien, ktoré presadzuje nadnárodný koncern vzhľadom na oslabenie libry po júnovom referende o brexite. Informovala o tom agentúra DPA.

Hovorca Tesca v tejto súvislosti uviedol, že reťazec momentálne skúma, či je nevyhnutné, aby mal v ponuke takú škálu produktov Unileveru.

Na stránke e-shopu tak dnes chýbali napríklad nátierka Marmite, prací prášok Persil, majonézy a omáčky Hellman's či produkty značky Knorr.

Graeme Pitkethly, finančný riaditeľ spoločnosti Unilever podľa vlastných slov očakáva "rýchle vyriešenie sporu". A dodal, že ostatní klienti akceptovali zvýšenie cien.

V Británii, ktorá sa podieľa zhruba 5 % na obrate koncernu, by podľa neho malo dôjsť k zvýšeniu cien, keďže libra oslabila a náklady na import tovaru vzrástli.

Maloobchodníci v krajine sa však snažia brániť zdražovaniu, aby neodradili klientov od nákupu.