Tesco na Slovensku ako jediný reťazec zabojuje o globálne ocenenie za najlepšiu komunikáciu.
Autor OTS
Bratislava 11. mája (OTS) - Spomedzi vyše 2 000 komunikačných projektov prihlásených v rámci regiónu EMEA (Európa, Stredný východ a Afrika) vybrala do užšieho finále odborná medzinárodná porota SABRE Awards aj dva projekty spoločnosti Tesco na Slovensku. V aktuálnom ročníku ocenení sa to Tescu podarilo ako jedinému maloobchodnému reťazcu pôsobiacemu na Slovensku.
„Veľmi sa tešíme, že naša práca si získava čoraz väčšiu pozornosť zo strany odborníkov na komunikáciu, a to i v globálnom meradle. Shortlisty pre Tesco najlepším spôsobom dokladujú to, ako sa nám úspešne darí podnecovať celospoločenskú diskusiu o zásadných výzvach ovplyvňujúcich životy nás všetkých, či už je to trvalá udržateľnosť, spoločenská zodpovednosť alebo témy inklúzie a diverzity. Tie sú úzko prepojené s toleranciou a pochopením pre potreby rozličných skupín ľudí – a práve na tieto atribúty v Tescu myslíme pri každej aktivite, ktorú na Slovensku robíme,“ uviedla riaditeľka komunikácie Tesca na Slovensku Veronika Bush.
Prihlásené komunikačné projekty hodnotila medzinárodná odborná porota SABRE Awards EMEA 2021, ktorá do užšieho výberu ocenenia vybrala dve komunikačné kampane Tesca na Slovensku:
- V Tescu potravinami neplytváme – reťazec Tesco bojuje proti plytvaniu potravinami a v priebehu krátkeho obdobia troch rokov znížil množstvo potravinového odpadu už o 71 %, najnovšie dáta o svojom potravinovom odpade zverejní Tesco už tento mesiac.
- Festival rôznorodosti – online podujatie, počas ktorého kolegovia Tesca mali možnosť zúčastniť sa na rôznych webinároch či školeniach a tieto im pomohli ešte viac naštartovať ich osobný rozvoj, inšpirovať sa príbehmi zaujímavých ľudí, ako aj navnímať rozdielnosť a pestrosť prostredia, v ktorom všetci žijeme
Finále SABRE Awards EMEA 2021 sa uskutoční 9. júna 2021.
Viac informácií nájdete tu.
Podporu pre PR komunikáciu Tesca na Slovensku zastrešuje agentúra LIKE z Bratislavy.
„Veľmi sa tešíme, že naša práca si získava čoraz väčšiu pozornosť zo strany odborníkov na komunikáciu, a to i v globálnom meradle. Shortlisty pre Tesco najlepším spôsobom dokladujú to, ako sa nám úspešne darí podnecovať celospoločenskú diskusiu o zásadných výzvach ovplyvňujúcich životy nás všetkých, či už je to trvalá udržateľnosť, spoločenská zodpovednosť alebo témy inklúzie a diverzity. Tie sú úzko prepojené s toleranciou a pochopením pre potreby rozličných skupín ľudí – a práve na tieto atribúty v Tescu myslíme pri každej aktivite, ktorú na Slovensku robíme,“ uviedla riaditeľka komunikácie Tesca na Slovensku Veronika Bush.
Prihlásené komunikačné projekty hodnotila medzinárodná odborná porota SABRE Awards EMEA 2021, ktorá do užšieho výberu ocenenia vybrala dve komunikačné kampane Tesca na Slovensku:
- V Tescu potravinami neplytváme – reťazec Tesco bojuje proti plytvaniu potravinami a v priebehu krátkeho obdobia troch rokov znížil množstvo potravinového odpadu už o 71 %, najnovšie dáta o svojom potravinovom odpade zverejní Tesco už tento mesiac.
- Festival rôznorodosti – online podujatie, počas ktorého kolegovia Tesca mali možnosť zúčastniť sa na rôznych webinároch či školeniach a tieto im pomohli ešte viac naštartovať ich osobný rozvoj, inšpirovať sa príbehmi zaujímavých ľudí, ako aj navnímať rozdielnosť a pestrosť prostredia, v ktorom všetci žijeme
Finále SABRE Awards EMEA 2021 sa uskutoční 9. júna 2021.
Viac informácií nájdete tu.
Podporu pre PR komunikáciu Tesca na Slovensku zastrešuje agentúra LIKE z Bratislavy.