Úvodné kolo programu sa začne na jeseň. Informoval o tom jeden zo zakladateľov iniciatívy Ivan Debnár.
Autor TASR
Bratislava 27. júna (TASR) – Najväčší kreatívny priestor pre startupy na Slovensku The Spot oslávil druhé narodeniny a pri tejto príležitosti oznámil spustenie prvého uceleného akceleračného programu pre začínajúcich podnikateľov s názvom The Spot Booster. Úvodné kolo programu sa začne na jeseň. Informoval o tom jeden zo zakladateľov iniciatívy Ivan Debnár.
"V priebehu najbližších dvoch rokov bude v rámci The Spot Booster pracovať 50 startupov. Jedným z cieľov Boosteru je aj zapojenie nových mladých profesionálov do sveta podnikania. Program je navrhnutý tak, aby sa vedeli identifikovať a rozvinúť nápady, pritiahnuť ľudí schopných nápady dotiahnuť do prototypu a otestovať na reálnom trhu, a zároveň aj financovať skutočne nádejné projekty a tímy," priblížil Debnár.
Program má tri samostatné fázy. Idea Cup pomôže odhaľovať príležitosti a ich potenciál. Počas jedného mesiaca na večerných a víkendových workshopoch budú tímy a jednotlivci spolu s odborníkmi z praxe pracovať na analýze nápadov a konkurencie. Inkubátor umožní za dva mesiace overiť nápad u potenciálnych zákazníkov, vyladiť produkt a získať úvodný záujem a komplementárny tím. Štvormesačná akcelerácia projektom otvorí dvere a jej hlavným cieľom je získať čo najviac zákazníkov, záujmu odbornej verejnosti a partnerstiev.
The Spot Booster podľa Debnára pracuje s tímom interných expertov s niekoľkoročnými skúsenosťami pokrývajúcimi potreby rozbiehajúceho sa startupu, konkrétne UX, customer development, PR a marketing, go-to-market stratégie a investovanie. Títo aktívne pracujú s tímami na dennej báze, koučujú jednotlivých členov tímu a starajú sa, aby projekt postupoval správnym tempom.
"Program je otvorený pre projekty vo všetkých fázach vývoja. Môžu sa zapojiť jednotlivci od počiatočného nápadu, alebo rovno skočiť do akceleračného programu a využiť pomoc v rýchlom raste," doplnil Debnár. Podpora startupov zahŕňa konzultačné služby v oblasti návrhu produktu, identifikácie zákazníkov, nastavenie komunikácie so zákazníkmi a pripravenie globálnej expanzie. Súčasťou sú aj služby súvisiace so založením firmy, nastavením vzťahov medzi spoločníkmi a pomoc pri vstupe investorov.
"V priebehu najbližších dvoch rokov bude v rámci The Spot Booster pracovať 50 startupov. Jedným z cieľov Boosteru je aj zapojenie nových mladých profesionálov do sveta podnikania. Program je navrhnutý tak, aby sa vedeli identifikovať a rozvinúť nápady, pritiahnuť ľudí schopných nápady dotiahnuť do prototypu a otestovať na reálnom trhu, a zároveň aj financovať skutočne nádejné projekty a tímy," priblížil Debnár.
Program má tri samostatné fázy. Idea Cup pomôže odhaľovať príležitosti a ich potenciál. Počas jedného mesiaca na večerných a víkendových workshopoch budú tímy a jednotlivci spolu s odborníkmi z praxe pracovať na analýze nápadov a konkurencie. Inkubátor umožní za dva mesiace overiť nápad u potenciálnych zákazníkov, vyladiť produkt a získať úvodný záujem a komplementárny tím. Štvormesačná akcelerácia projektom otvorí dvere a jej hlavným cieľom je získať čo najviac zákazníkov, záujmu odbornej verejnosti a partnerstiev.
The Spot Booster podľa Debnára pracuje s tímom interných expertov s niekoľkoročnými skúsenosťami pokrývajúcimi potreby rozbiehajúceho sa startupu, konkrétne UX, customer development, PR a marketing, go-to-market stratégie a investovanie. Títo aktívne pracujú s tímami na dennej báze, koučujú jednotlivých členov tímu a starajú sa, aby projekt postupoval správnym tempom.
"Program je otvorený pre projekty vo všetkých fázach vývoja. Môžu sa zapojiť jednotlivci od počiatočného nápadu, alebo rovno skočiť do akceleračného programu a využiť pomoc v rýchlom raste," doplnil Debnár. Podpora startupov zahŕňa konzultačné služby v oblasti návrhu produktu, identifikácie zákazníkov, nastavenie komunikácie so zákazníkmi a pripravenie globálnej expanzie. Súčasťou sú aj služby súvisiace so založením firmy, nastavením vzťahov medzi spoločníkmi a pomoc pri vstupe investorov.