Každý piaty Slovák si nákupy vianočných darčekov ponechá aj tento rok na poslednú chvíľu.
Autor OTS
Bratislava 17. decembra (OTS) - Prevažná väčšina ľudí – až 72 % – však vianočné nákupy vybavuje od začiatku novembra od výpredajov Black Friday. Iba necelá desatina nakupuje vianočné prekvapenia pre najbližších disciplinovane počas celého roka. Vyplýva to z aktuálneho decembrového online spotrebiteľského prieskumu najväčšieho nákupného centra na Slovensku AVION v Bratislave.
Na vianočné darčeky každý druhý návštevník AVIONU minie do 200 eur. Takmer 37 percent kupujúcich preferuje minúť až do 500 eur.
„Sme veľmi radi, že aj v čase online nakupovania Slováci stále považujú nákupné centrá za najlepšie miesto na nákupy vianočných darčekov. Takmer tri štvrtiny si vybavia darčeky pohodlne pod jednou strechou v nákupnom centre spolu s kávou či obedom. Aj preto sme pre návštevníkov AVIONU vytvorili rozľahlú gastro pasáž, kde je až 650 miest na stretávanie sa, sedenie, relax, debaty či občerstvenie. Veríme, že si tak vianočné nákupy užijú ešte viac aj v chladnom počasí,“ uviedla Katarína Michaliaková, marketingová manažérka nákupného centra AVION v Bratislave.
Prvé miesto hitparády najobľúbenejších darčekov pre najbližších sa ani tento rok nezmení – každý druhý Slovák kúpi najbližším oblečenie, módne doplnky alebo topánky. Zmenou je nižšia preferencia kníh, CD a DVD ako vianočného darčeka – z vlaňajšieho druhého miesta poklesli na 6. priečku.
Aké vianočné darčeky kúpite tento rok?
1. Oblečenie, doplnky, topánky (46 %)
2. Elektronika (13 %)
3. Športové potreby (8,1 %)
4. Kozmetika (7,4 %)
5. Zážitky a dovolenky (6,8 %)
6. Knihy, CD, DVD (5,4 %)
Na vianočné darčeky každý druhý návštevník AVIONU minie do 200 eur. Takmer 37 percent kupujúcich preferuje minúť až do 500 eur.
„Sme veľmi radi, že aj v čase online nakupovania Slováci stále považujú nákupné centrá za najlepšie miesto na nákupy vianočných darčekov. Takmer tri štvrtiny si vybavia darčeky pohodlne pod jednou strechou v nákupnom centre spolu s kávou či obedom. Aj preto sme pre návštevníkov AVIONU vytvorili rozľahlú gastro pasáž, kde je až 650 miest na stretávanie sa, sedenie, relax, debaty či občerstvenie. Veríme, že si tak vianočné nákupy užijú ešte viac aj v chladnom počasí,“ uviedla Katarína Michaliaková, marketingová manažérka nákupného centra AVION v Bratislave.
Prvé miesto hitparády najobľúbenejších darčekov pre najbližších sa ani tento rok nezmení – každý druhý Slovák kúpi najbližším oblečenie, módne doplnky alebo topánky. Zmenou je nižšia preferencia kníh, CD a DVD ako vianočného darčeka – z vlaňajšieho druhého miesta poklesli na 6. priečku.
Aké vianočné darčeky kúpite tento rok?
1. Oblečenie, doplnky, topánky (46 %)
2. Elektronika (13 %)
3. Športové potreby (8,1 %)
4. Kozmetika (7,4 %)
5. Zážitky a dovolenky (6,8 %)
6. Knihy, CD, DVD (5,4 %)