Spolu 58 vystavovateľov sa dnes stretlo. Organizátori očakávajú účasť viac ako štyri až päťtisíc ľudí.
Autor TASR
Trnava 26. októbra (TASR) – Spolu 58 vystavovateľov sa dnes stretlo v Trnave na treťom pokračovaní veľtrhu práce JobSpoTT. Jeho cieľom je ponúknuť pracovné príležitosti a predstaviť miestnych aj celoslovenských zamestnávateľov. Organizátori očakávajú účasť viac ako štyri až päťtisíc ľudí, pričom program sa počas dňa až do 21.00 h orientuje postupne na stredoškolskú mládež, vysokoškolákov a dospelých, hľadajúcich si nové uplatnenie.
"Oproti predchádzajúcemu roku je koncept podujatia pozmenený," informoval jeden z organizátorov JobSpoTTu Igor Holéci z ConsultSK Slovakia, s. r. o. Program zhustili do jedného dňa a pridali množstvo sprievodných podujatí, ktoré sa konajú na piatich pódiách. Ide o samotnú prezentáciu zamestnávateľov ako ZF Slovakia, Boge, Šimunek, PSA Groupe, Accenture, Amazon, Slovnaft, Billa, PWC, IDC Holding, Železnice SR, ale tiež diskusie s tými, ktorí si úspešne založili svoju firmu, so zástupcami neziskového sektora a podobne. "Pre maturantov ponúkame napríklad okrúhle stoly so zamestnávateľmi, ktorí poradia, ako si správne vybrať prácu a ako postupovať pri nástupe do prvého zamestnania, pozvanie prijala aj trnavská Stredná odborná škola dopravná so svojím ekologickým vozidlom, ktoré zožalo úspech v medzinárodnom meradle," dodal Holéci. K dispozícii sú kariérové poradkyne, odborníci poradia ako si nájsť prácu cez sociálne siete a ako zvládnuť pohovor a je možné urobiť si osobnostný test, vďaka ktorému záujemcovia zistia, ktorým smerom by sa mali profesijne uberať.
Úspech veľtrhu práce sa podľa Holéciho meria i záujmom vystavovateľov a ten sa na JobSpoTTe každoročne zvyšuje. "Zamestnávatelia dobre vedia, že v súčasnosti je pretlak pracovných ponúk a že je dôležité dostať sa do pozornosti aj tých, ktorí si budú zamestnanie hľadať možno o rok," dodal Holéci.
"Oproti predchádzajúcemu roku je koncept podujatia pozmenený," informoval jeden z organizátorov JobSpoTTu Igor Holéci z ConsultSK Slovakia, s. r. o. Program zhustili do jedného dňa a pridali množstvo sprievodných podujatí, ktoré sa konajú na piatich pódiách. Ide o samotnú prezentáciu zamestnávateľov ako ZF Slovakia, Boge, Šimunek, PSA Groupe, Accenture, Amazon, Slovnaft, Billa, PWC, IDC Holding, Železnice SR, ale tiež diskusie s tými, ktorí si úspešne založili svoju firmu, so zástupcami neziskového sektora a podobne. "Pre maturantov ponúkame napríklad okrúhle stoly so zamestnávateľmi, ktorí poradia, ako si správne vybrať prácu a ako postupovať pri nástupe do prvého zamestnania, pozvanie prijala aj trnavská Stredná odborná škola dopravná so svojím ekologickým vozidlom, ktoré zožalo úspech v medzinárodnom meradle," dodal Holéci. K dispozícii sú kariérové poradkyne, odborníci poradia ako si nájsť prácu cez sociálne siete a ako zvládnuť pohovor a je možné urobiť si osobnostný test, vďaka ktorému záujemcovia zistia, ktorým smerom by sa mali profesijne uberať.
Úspech veľtrhu práce sa podľa Holéciho meria i záujmom vystavovateľov a ten sa na JobSpoTTe každoročne zvyšuje. "Zamestnávatelia dobre vedia, že v súčasnosti je pretlak pracovných ponúk a že je dôležité dostať sa do pozornosti aj tých, ktorí si budú zamestnanie hľadať možno o rok," dodal Holéci.