Upravený prevádzkový zisk dosiahol 196 miliónov libier. To je zhruba štvornásobok hodnoty spred roka, pričom Burberry prekonala očakávania trhov.
Autor TASR
Londýn 11. novembra (TASR) - Britský výrobca luxusného tovaru Burberry oznámil za 1. polrok súčasného obchodného roka zvýšenie tržieb takmer o polovicu, pričom sa podľa firmy dostali na predpandemickú úroveň. Prispeli k tomu najmä dobré výsledky na trhoch kontinentálnej Číny a Amerík.
Spoločnosť známa výrobkami s károvaným vzorom informovala, že za 1. polrok obchodného roka 2021/2022, čo predstavuje šesťmesačné obdobie do 25. septembra, dosiahla tržby upravené o kurzové vplyvy na úrovni 1,21 miliardy libier (1,41 miliardy eur). V medziročnom porovnaní to predstavuje rast o 45 %.
Upravený prevádzkový zisk dosiahol 196 miliónov libier. To je zhruba štvornásobok hodnoty spred roka, pričom Burberry prekonala očakávania trhov.
Vývoj v tržbách výrazne ovplyvnil čínsky trh, kde sa tržby v 1. polroku zvýšili približne o 30 %. Ešte výraznejší rast dosiahli v regióne Amerík, a to o 38 %.
Naopak, v regióne, ktorý zahrnuje Európu, Blízky východ, Indiu a Afriku, evidovala spoločnosť Burberry pokles tržieb o 31 %.
(1 EUR = 0,85548 GBP)
Spoločnosť známa výrobkami s károvaným vzorom informovala, že za 1. polrok obchodného roka 2021/2022, čo predstavuje šesťmesačné obdobie do 25. septembra, dosiahla tržby upravené o kurzové vplyvy na úrovni 1,21 miliardy libier (1,41 miliardy eur). V medziročnom porovnaní to predstavuje rast o 45 %.
Upravený prevádzkový zisk dosiahol 196 miliónov libier. To je zhruba štvornásobok hodnoty spred roka, pričom Burberry prekonala očakávania trhov.
Vývoj v tržbách výrazne ovplyvnil čínsky trh, kde sa tržby v 1. polroku zvýšili približne o 30 %. Ešte výraznejší rast dosiahli v regióne Amerík, a to o 38 %.
Naopak, v regióne, ktorý zahrnuje Európu, Blízky východ, Indiu a Afriku, evidovala spoločnosť Burberry pokles tržieb o 31 %.
(1 EUR = 0,85548 GBP)