Tržby pri konštantných kurzoch vzrástli až o 44 %, pričom analytici počítali so zvýšením len o 24 %.
Autor TASR
Paríž 22. apríla (TASR) - Tržby francúzskej skupiny Hermes v 1. kvartáli medziročne stúpli o 38 % na 2,1 miliardy eur. Podporil ich predovšetkým pozitívny vývoj v Ázii.
Tržby pri konštantných kurzoch vzrástli až o 44 %, pričom analytici počítali so zvýšením len o 24 %.
Výrobca luxusných tovarov, ako sú napríklad ikonické kabelky, ktorý zvládol pandémiu lepšie než konkurenti, profitoval z prudkého rastu v Ázii. Tržby v Ázii bez započítania Japonska vyskočili o 94 %. Výrazne expandoval dopyt po kabelkách, oblečení a hodinkách predovšetkým v Číne. Predaj sa oživil aj v USA, kde tržby stúpli o 24 %. Naopak, v Európe tržby klesli, dôvodom boli nové protiepidemické reštrikcie.
"Potvrdil sa úspech online predaja," uviedol finančný šéf skupiny Eric du Halgouet. Dodal, že internetový predaj vzrástol trojciferne vo všetkých regiónoch.
Tržby pri konštantných kurzoch vzrástli až o 44 %, pričom analytici počítali so zvýšením len o 24 %.
Výrobca luxusných tovarov, ako sú napríklad ikonické kabelky, ktorý zvládol pandémiu lepšie než konkurenti, profitoval z prudkého rastu v Ázii. Tržby v Ázii bez započítania Japonska vyskočili o 94 %. Výrazne expandoval dopyt po kabelkách, oblečení a hodinkách predovšetkým v Číne. Predaj sa oživil aj v USA, kde tržby stúpli o 24 %. Naopak, v Európe tržby klesli, dôvodom boli nové protiepidemické reštrikcie.
"Potvrdil sa úspech online predaja," uviedol finančný šéf skupiny Eric du Halgouet. Dodal, že internetový predaj vzrástol trojciferne vo všetkých regiónoch.