Geox zaznamenal počas pandémie prudký nárast online predaja, ktorý minulý rok vyskočil o 72 %.
Autor TASR
Montebelluna 16. marca (TASR) - Taliansky výrobca obuvi Geox bolestivo pocítil následky koronakrízy. V roku 2020 jeho tržby padli o 33,6 % na 536,9 milióna eur a strata sa prehĺbila na 128,2 milióna eur z 24,75 milióna eur v roku 2019.
Geox zaznamenal počas pandémie prudký nárast online predaja, ktorý minulý rok vyskočil o 72 %. Firma uviedla, že bude pokračovať v investíciách do digitálnej infraštruktúry. V tomto roku počíta so zlepšením. Na ruskom trhu zaznamenala od začiatku tohto roka nárast tržieb o 18 %, na čínskom o 76 %.
Geox zaznamenal počas pandémie prudký nárast online predaja, ktorý minulý rok vyskočil o 72 %. Firma uviedla, že bude pokračovať v investíciách do digitálnej infraštruktúry. V tomto roku počíta so zlepšením. Na ruskom trhu zaznamenala od začiatku tohto roka nárast tržieb o 18 %, na čínskom o 76 %.