Výrobca mydla Dial a pracieho prášku Persil oznámil, že jeho tržby sa v 2. kvartáli 2018 zvýšili na 5,14 miliardy eur z 5,10 miliardy eur v rovnakom období predchádzajúceho roka.
Autor TASR
Frankfurt nad Mohanom 16. augusta (TASR) - Nemecký výrobca spotrebiteľského tovaru Henkel vo štvrtok informoval, že jeho predaj v 2. štvrťroku vzrástol, aj napriek silným negatívnym kurzovým vplyvom. A zároveň revidoval prognózu za celý rok.
Výrobca mydla Dial a pracieho prášku Persil oznámil, že jeho tržby sa v 2. kvartáli 2018 zvýšili na 5,14 miliardy eur z 5,10 miliardy eur v rovnakom období predchádzajúceho roka.
Menové kurzy negatívne ovplyvnili tržby koncernu v hodnote približne 310 miliónov eur.
Zisk pred úrokmi a zdanením (EBIT) klesol na 814 miliónov eur z vlaňajších 839 miliónov eur. Marža EBIT v sledovanom období dosiahla 15,8 %.
Henkel potvrdil svoj celoročný odhad rastu tržieb v rozmedzí od 2 % do 4 %, ale zároveň očakáva, že tržby divízie lepidiel sa zvýšia o 4 % až 5 %.
Spoločnosť zároveň znížila prognózu rastu zisku na akciu v roku 2018 na 3 % až 6 % z predchádzajúcich 5 % až 8 %.
Výrobca mydla Dial a pracieho prášku Persil oznámil, že jeho tržby sa v 2. kvartáli 2018 zvýšili na 5,14 miliardy eur z 5,10 miliardy eur v rovnakom období predchádzajúceho roka.
Menové kurzy negatívne ovplyvnili tržby koncernu v hodnote približne 310 miliónov eur.
Zisk pred úrokmi a zdanením (EBIT) klesol na 814 miliónov eur z vlaňajších 839 miliónov eur. Marža EBIT v sledovanom období dosiahla 15,8 %.
Henkel potvrdil svoj celoročný odhad rastu tržieb v rozmedzí od 2 % do 4 %, ale zároveň očakáva, že tržby divízie lepidiel sa zvýšia o 4 % až 5 %.
Spoločnosť zároveň znížila prognózu rastu zisku na akciu v roku 2018 na 3 % až 6 % z predchádzajúcich 5 % až 8 %.