Druhý najväčší maloobchodný predajca odevov v Európe v utorok oznámil, že za tri mesiace do konca februára 2019 sa jeho tržby zvýšili o 10 % na 51,015 miliardy švédskych korún (4,87 miliardy eur).
Autor TASR
Štokholm 19. marca (TASR) - Švédsky odevný reťazec Hennes & Mauritz (H&M) zaznamenal v 1. štvrťroku nového obchodného roka 2018/2019 nárast tržieb.
Druhý najväčší maloobchodný predajca odevov v Európe v utorok oznámil, že za tri mesiace do konca februára 2019 sa jeho tržby zvýšili o 10 % na 51,015 miliardy švédskych korún (4,87 miliardy eur) zo 46,18 miliardy SEK v rovnakom období predchádzajúceho roka. V lokálnych menách jeho čisté tržby za 1. štvrťrok stúpli o 4 %.
Skupina H&M zahŕňa deväť značiek: H&M, COS, Monki, Weekday, & Other Stories, Cheap Monday, H&M Home, ARKET a Afound.
Presnejšie výsledky za 1. kvartál nového obchodného roka zverejní reťazec koncom marca.
(1 EUR = 10,4643 SEK)
Druhý najväčší maloobchodný predajca odevov v Európe v utorok oznámil, že za tri mesiace do konca februára 2019 sa jeho tržby zvýšili o 10 % na 51,015 miliardy švédskych korún (4,87 miliardy eur) zo 46,18 miliardy SEK v rovnakom období predchádzajúceho roka. V lokálnych menách jeho čisté tržby za 1. štvrťrok stúpli o 4 %.
Skupina H&M zahŕňa deväť značiek: H&M, COS, Monki, Weekday, & Other Stories, Cheap Monday, H&M Home, ARKET a Afound.
Presnejšie výsledky za 1. kvartál nového obchodného roka zverejní reťazec koncom marca.
(1 EUR = 10,4643 SEK)