Nemecká módna skupina odoláva spomaľovaniu na trhoch v USA a Európe. A zároveň zvýšila predaj v Ázii napriek tomu, že Čína zaznamenala pomalšie oživenie ekonomiky, ako sa očakávalo.
Autor TASR
Metzingen 2. augusta (TASR) - Nemecká luxusná módna značka Hugo Boss v stredu zvýšila svoju prognózu príjmov po tom, ako zaznamenala v 2. štvrťroku 2023 nárast tržieb o 20 %. Prispeli k tomu inovácie aj marketingový tlak. TASR o tom informuje na základe správy Reuters.
Nemecká módna skupina odoláva spomaľovaniu na trhoch v USA a Európe. A zároveň zvýšila predaj v Ázii napriek tomu, že Čína zaznamenala pomalšie oživenie ekonomiky, ako sa očakávalo.
Hugo Boss vykázal totiž nárast tržieb upravených o menové kurzy v Číne o 56 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom, zatiaľ čo v Európe a v Amerike profitoval z oživenia cestovného ruchu.
Spoločnosť v 1. polroku otvorila 17 nových obchodov, z toho šesť v Ázii. A vo 4. štvrťroku plánuje otvoriť svoj prvý väčší obchod v piatom najväčšom čínskom meste Kanton.
Tržby spoločnosti v 2. štvrťroku vzrástli na 1,03 miliardy eur z 878 miliónov eur pred rokom, čo sa zhruba zhoduje s odhadmi analytikov. Značka získala väčší podiel najmä na trhu medzi mladšími kupujúcimi.
Spoločnosť teraz očakáva, že jej ročné tržby vzrastú o 12 % až 15 % a dosiahnu 4,1 miliardy až 4,2 miliardy eur. V predchádzajúcej prognóze pritom módny dom počítal so zvýšením tržieb o približne 10 % na 4 miliardy eur.
Hugo Boss predpovedá tiež v roku 2023 nárast prevádzkového zisku o 20 % až 25 % na 400 miliónov eur až 420 miliónov eur namiesto predchádzajúcich 370 miliónov až 400 miliónov eur.
Nemecká módna skupina odoláva spomaľovaniu na trhoch v USA a Európe. A zároveň zvýšila predaj v Ázii napriek tomu, že Čína zaznamenala pomalšie oživenie ekonomiky, ako sa očakávalo.
Hugo Boss vykázal totiž nárast tržieb upravených o menové kurzy v Číne o 56 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom, zatiaľ čo v Európe a v Amerike profitoval z oživenia cestovného ruchu.
Spoločnosť v 1. polroku otvorila 17 nových obchodov, z toho šesť v Ázii. A vo 4. štvrťroku plánuje otvoriť svoj prvý väčší obchod v piatom najväčšom čínskom meste Kanton.
Tržby spoločnosti v 2. štvrťroku vzrástli na 1,03 miliardy eur z 878 miliónov eur pred rokom, čo sa zhruba zhoduje s odhadmi analytikov. Značka získala väčší podiel najmä na trhu medzi mladšími kupujúcimi.
Spoločnosť teraz očakáva, že jej ročné tržby vzrastú o 12 % až 15 % a dosiahnu 4,1 miliardy až 4,2 miliardy eur. V predchádzajúcej prognóze pritom módny dom počítal so zvýšením tržieb o približne 10 % na 4 miliardy eur.
Hugo Boss predpovedá tiež v roku 2023 nárast prevádzkového zisku o 20 % až 25 % na 400 miliónov eur až 420 miliónov eur namiesto predchádzajúcich 370 miliónov až 400 miliónov eur.