Z predbežných údajov Hugo Boss vyplýva, že jeho tržby sa za tri mesiace do konca decembra 2018 zvýšili na 783 miliónov eur zo 735 miliónov eur rok predtým.
Autor TASR
Berlín 22. januára (TASR) - Nemecký módny dom Hugo Boss zaznamenal v uplynulom 4. štvrťroku 2018 väčšie tržby, ako mu predpovedali analytici. Prispel k tomu najmä veľký dopyt v Ázii, zvlášť v Číne, a tiež v Británii a Francúzsku, ako aj príjmy z on-line predaja.
Z predbežných údajov Hugo Boss vyplýva, že jeho tržby sa za tri mesiace do konca decembra 2018 zvýšili na 783 miliónov eur zo 735 miliónov eur rok predtým. Analytici, ktorých oslovila spoločnosť Refinitiv, pritom módnemu domu predpovedali tržby 762 miliónov eur.
A za celý rok vzrástli tržby spoločnosti Hugo Boss o 2 % na 2,8 miliardy eur.
Módny dom očakáva, že jeho zisk pred zdanením, úrokmi, odpismi a amortizáciou (EBITDA) za rok 2018 zostane zhruba na úrovni predchádzajúceho roka, keď dosiahol 491 miliónov eur. Úplné výsledky uverejní 7. marca.
Z predbežných údajov Hugo Boss vyplýva, že jeho tržby sa za tri mesiace do konca decembra 2018 zvýšili na 783 miliónov eur zo 735 miliónov eur rok predtým. Analytici, ktorých oslovila spoločnosť Refinitiv, pritom módnemu domu predpovedali tržby 762 miliónov eur.
A za celý rok vzrástli tržby spoločnosti Hugo Boss o 2 % na 2,8 miliardy eur.
Módny dom očakáva, že jeho zisk pred zdanením, úrokmi, odpismi a amortizáciou (EBITDA) za rok 2018 zostane zhruba na úrovni predchádzajúceho roka, keď dosiahol 491 miliónov eur. Úplné výsledky uverejní 7. marca.