Na organickej báze, keď sa nezapočítavajú akvizície a kurzové vplyvy, tržby v sledovanom období medziročne vzrástli o 11,2 % na 7,3 miliardy eur.
Autor TASR
Frankfurt nad Mohanom 25. októbra (TASR) - Nemecká spoločnosť Beiersdorf, známa výrobou kozmetických produktov značky Nivea, za deväť mesiacov tohto roka zvýšila tržby o 7,8 % na 7,3 miliardy eur. Na organickej báze, keď sa nezapočítavajú akvizície a kurzové vplyvy, tržby v sledovanom období medziročne vzrástli o 11,2 % na 7,3 miliardy eur. TASR o tom informuje na základe správy agentúry DPA.
V divízii spotrebného tovaru sa organické tržby zvýšili o 13,6 % na 6 miliárd eur. Spoločnosť uviedla, že hlavným motorom rastu bol globálny úspech značiek Nivea, Eucerin a Aquaphor. V divízii Tesa vyrábajúcej lepidlá a lepiace pásky pre domácnosti a firmy zaznamenal Beiersdorf organický rast na úrovni 1,3 % a dosiahol tržby vo výške 1,3 miliardy eur.
Za celý rok skupina zvýšila prognózu predaja a oznámila, že očakáva rast organických tržieb na nižšej úrovni dvojcifernej stupnice. Zisková marža pred úrokmi a zdanením (EBIT) po úprave o mimoriadne položky by sa mala pohybovať mierne nad úrovňou predchádzajúceho roka.
V divízii spotrebného tovaru sa organické tržby zvýšili o 13,6 % na 6 miliárd eur. Spoločnosť uviedla, že hlavným motorom rastu bol globálny úspech značiek Nivea, Eucerin a Aquaphor. V divízii Tesa vyrábajúcej lepidlá a lepiace pásky pre domácnosti a firmy zaznamenal Beiersdorf organický rast na úrovni 1,3 % a dosiahol tržby vo výške 1,3 miliardy eur.
Za celý rok skupina zvýšila prognózu predaja a oznámila, že očakáva rast organických tržieb na nižšej úrovni dvojcifernej stupnice. Zisková marža pred úrokmi a zdanením (EBIT) po úprave o mimoriadne položky by sa mala pohybovať mierne nad úrovňou predchádzajúceho roka.