Tento odhad predstavuje nárast o 8 % v porovnaní s minulým rokom.
Autor TASR
Paríž 15. decembra (TASR) - Popularita internetových obchodov vo Francúzsku neustále stúpa. Federácia online predajcov Fevad odhaduje, že za celý tento rok by zákazníci v krajine mohli minúť v online obchodoch vyše 100 miliárd eur.
Tento odhad predstavuje nárast o 8 % v porovnaní s minulým rokom. A Fevad predpovedá, že počas kľúčovej vianočnej sezóny by mali Francúzi minúť približne 20 miliárd eur na nákupy cez internet. Tieto údaje zahŕňajú aj tržby z tzv. čierneho piatka, čo je posledný piatok v novembri, keď štartuje vianočná nákupná sezóna.
Vlani minuli francúzski spotrebitelia za online nákupy počas vianočnej sezóny 18,3 miliardy eur.
Expanzia amerického internetového gigantu Amazon vo Francúzsku zvýšila tlak na tradičných maloobchodníkov, ako je skupina supermarketov Carrefour, aby vystupňovali svoje online stratégie a urýchlili rast v tomto sektore. Francúzsko je tak jedným z lídrov v oblasti nakupovania potravín cez internet.
Tento odhad predstavuje nárast o 8 % v porovnaní s minulým rokom. A Fevad predpovedá, že počas kľúčovej vianočnej sezóny by mali Francúzi minúť približne 20 miliárd eur na nákupy cez internet. Tieto údaje zahŕňajú aj tržby z tzv. čierneho piatka, čo je posledný piatok v novembri, keď štartuje vianočná nákupná sezóna.
Vlani minuli francúzski spotrebitelia za online nákupy počas vianočnej sezóny 18,3 miliardy eur.
Expanzia amerického internetového gigantu Amazon vo Francúzsku zvýšila tlak na tradičných maloobchodníkov, ako je skupina supermarketov Carrefour, aby vystupňovali svoje online stratégie a urýchlili rast v tomto sektore. Francúzsko je tak jedným z lídrov v oblasti nakupovania potravín cez internet.