Vysoká zamestnanosť a pokles cien benzínu majú totiž pozitívny vplyv na spotrebiteľské výdavky. Informovala o tom agentúra Bloomberg.
Autor TASR
New York 30. novembra (TASR) - Tržby z online predaja počas Black Friday (28. 11.), teda Čierneho piatka, ktorým sa v USA tradične otvára vianočná sezónna, medziročne vyskočili o 22 %. Vysoká zamestnanosť a pokles cien benzínu majú totiž pozitívny vplyv na spotrebiteľské výdavky. Informovala o tom agentúra Bloomberg.
Predaj počas Čierneho piatka prevýšili predaj počas Thanksgiving (27. 11.), teda Dňa vďakyvzdania, uviedla poradenská firma ChannelAdvisor. Tržby online obchodu eBay na Čierny piatok v medziročnom porovnaní vyskočili o 27 % a Amazonu o 24 %.
Nárast online predaja dobre naštartoval vianočnú nákupnú sezónu, ktorá by podľa prognózy národného zväzu maloobchodníkov National Retail Federation mala byť najlepšia za tri roky. Spotrebiteľské výdavky v USA sa v 3. kvartáli medziročne zvýšili o 2,2 %, pričom experti počítali s nárastom len o 1,8 %.
Online nákupy počas Black Friday sa tento rok menej realizovali z mobilných zariadení ako na Thanksgiving, keď ich podiel klesol na 46 % zo 49 %.
Predaj počas Čierneho piatka prevýšili predaj počas Thanksgiving (27. 11.), teda Dňa vďakyvzdania, uviedla poradenská firma ChannelAdvisor. Tržby online obchodu eBay na Čierny piatok v medziročnom porovnaní vyskočili o 27 % a Amazonu o 24 %.
Nárast online predaja dobre naštartoval vianočnú nákupnú sezónu, ktorá by podľa prognózy národného zväzu maloobchodníkov National Retail Federation mala byť najlepšia za tri roky. Spotrebiteľské výdavky v USA sa v 3. kvartáli medziročne zvýšili o 2,2 %, pričom experti počítali s nárastom len o 1,8 %.
Online nákupy počas Black Friday sa tento rok menej realizovali z mobilných zariadení ako na Thanksgiving, keď ich podiel klesol na 46 % zo 49 %.