Vývoj tržieb ovplyvnil pokles dopytu v Severnej Amerike a Ázii a Tichomorí. Najmä v Severnej Amerike klesli tržby výrazne, až o 18,6 %.
Autor TASR
Miláno 7. augusta (TASR) - Tržby talianskej luxusnej značky Salvatore Ferragamo klesli v 1. polroku o vyše 7 %, pod čo sa podpísal prepad tržieb v Severnej Amerike a krajinách Ázie a Tichomoria. Na obidvoch trhoch klesli tržby firmy o dvojciferné hodnoty. Informovala o tom agentúra Reuters.
Spoločnosť známa najmä svojou koženou obuvou a kabelkami uviedla, že jej tržby za prvých šesť mesiacov roka dosiahli približne 600 miliónov eur. Po úprave o kurzové vplyvy to znamená medziročný pokles o 7,2 %. Výsledok je však v súlade s odhadmi ekonómov.
Vývoj tržieb ovplyvnil pokles dopytu v Severnej Amerike a Ázii a Tichomorí. Najmä v Severnej Amerike klesli tržby výrazne, až o 18,6 %. V druhom prípade pokles tržieb po úprave o kurzové vplyvy dosiahol 10,4 %, aj keď výsledky na kľúčovom čínskom trhu boli pozitívne. Spoločnosti sa však stále nedarí v Južnej Kórei.
Prevádzkový zisk Salvatore Ferragamo dosiahol za 1. polrok 47 miliónov eur. Oproti rovnakému obdobiu minulého roka to znamená pokles približne o polovicu. Výsledky čiastočne ovplyvnilo zvýšenie investícií firmy, najmä v oblasti komunikácie.
Spoločnosť známa najmä svojou koženou obuvou a kabelkami uviedla, že jej tržby za prvých šesť mesiacov roka dosiahli približne 600 miliónov eur. Po úprave o kurzové vplyvy to znamená medziročný pokles o 7,2 %. Výsledok je však v súlade s odhadmi ekonómov.
Vývoj tržieb ovplyvnil pokles dopytu v Severnej Amerike a Ázii a Tichomorí. Najmä v Severnej Amerike klesli tržby výrazne, až o 18,6 %. V druhom prípade pokles tržieb po úprave o kurzové vplyvy dosiahol 10,4 %, aj keď výsledky na kľúčovom čínskom trhu boli pozitívne. Spoločnosti sa však stále nedarí v Južnej Kórei.
Prevádzkový zisk Salvatore Ferragamo dosiahol za 1. polrok 47 miliónov eur. Oproti rovnakému obdobiu minulého roka to znamená pokles približne o polovicu. Výsledky čiastočne ovplyvnilo zvýšenie investícií firmy, najmä v oblasti komunikácie.