Do portfólia skupiny patria značky ako Moët Hennessy, Bulgari, Givenchy, Louis Vuitton či Christian Dior.
Autor TASR
Paríž 23. júla (TASR) - Najväčší výrobca luxusných módnych tovarov na svete, francúzska skupina LVMH, zaznamenala v druhom štvrťroku len mierny nárast tržieb, čo opäť upozornilo na riziko spomalenia rastu v celom odvetví. TASR o tom informuje na základe správy agentúry Reuters.
Tržby skupiny na organickej báze, ktorá je očistená o kurzové vplyvy a akvizície, za tri mesiace do konca júna v medziročnom porovnaní vzrástli o 1 % na 20,98 miliardy eur. Do portfólia skupiny patria značky ako Moët Hennessy, Bulgari, Givenchy, Louis Vuitton či Christian Dior. Druhá najväčšia verejne obchodovaná spoločnosť v Európe s trhovou hodnotou približne 340 miliárd eur zverejnila výsledky hospodárenia v čase, keď pribúdajú obavy zo slabého predaja značkovej módy v Číne, ktorá je kľúčovým trhom odvetvia.
Divízia módneho a koženého tovaru, ktorá zahŕňa značky Louis Vuitton a Christian Dior a tvorí takmer polovicu tržieb skupiny a väčšinu prevádzkového zisku, zaznamenala rast o 1 % v porovnaní s dvojpercentným rastom v prvom štvrťroku.
"Hoci skupina zostáva v súčasnom kontexte ostražitá, k druhej polovici roka pristupuje s dôverou," uviedol vo vyhlásení Bernard Arnault, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ LVMH.
Tržby skupiny na organickej báze, ktorá je očistená o kurzové vplyvy a akvizície, za tri mesiace do konca júna v medziročnom porovnaní vzrástli o 1 % na 20,98 miliardy eur. Do portfólia skupiny patria značky ako Moët Hennessy, Bulgari, Givenchy, Louis Vuitton či Christian Dior. Druhá najväčšia verejne obchodovaná spoločnosť v Európe s trhovou hodnotou približne 340 miliárd eur zverejnila výsledky hospodárenia v čase, keď pribúdajú obavy zo slabého predaja značkovej módy v Číne, ktorá je kľúčovým trhom odvetvia.
Divízia módneho a koženého tovaru, ktorá zahŕňa značky Louis Vuitton a Christian Dior a tvorí takmer polovicu tržieb skupiny a väčšinu prevádzkového zisku, zaznamenala rast o 1 % v porovnaní s dvojpercentným rastom v prvom štvrťroku.
"Hoci skupina zostáva v súčasnom kontexte ostražitá, k druhej polovici roka pristupuje s dôverou," uviedol vo vyhlásení Bernard Arnault, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ LVMH.