Na domácom, čínskom trhu sa podiel Xiaomi v 2. štvrťroku 2021 zvýšil na 16,8 % z 10,3 % v 2. štvrťroku 2020.
Autor TASR
Šanghaj 25. augusta (TASR) - Čínsky výrobca inteligentných telefónov Xiaomi zaznamenal v 2. štvrťroku výrazný nárast tržieb aj zisku. Prispel k tomu veľký dopyt po jeho smartfónoch, vďaka ktorému sa zvýšil aj jeho podiel na svetovom trhu.
Xiaomi v stredu oznámil, že jeho tržby sa v 2. štvrťroku zvýšili o 64 % na 87,8 miliardy jüanov (11,55 miliary eur).
Upravený čistý zisk v sledovanom období vzrástol o 87,4 % na 6,32 miliardy CNY.
Pokiaľ ide o budúcnosť, spoločnosť Xiaomi plánuje zvyšovať investície do technológie, získavať a rozvíjať talenty, inovovať a vylepšovať prémiové ponuky smartfónov a zlepšovať užívateľské prostredie.
V rámci globálnych dodávok smartfónov už Xiaomi postúpil na druhú priečku a vďaka svojim "vysoko kvalitným výrobkom sa pevne etabloval na trhu prémiových smartfónov," uvádza sa vo vyhlásení.
Tržby z predaja smartfónov dosiahli v sledovanom období 59,1 miliardy CNY, čo predstavuje medziročný nárast o 86,8 % a globálny predaj smartfónov sa zvýšil na 52,9 milióna kusov.
Podľa spoločnosti Canalys sa Xiaomi stal v 2. kvartáli druhým najväčším predajcom smartfónov na svete s trhovým podielom 16,7 %.
Na domácom, čínskom trhu sa podiel Xiaomi v 2. štvrťroku 2021 zvýšil na 16,8 % z 10,3 % v 2. štvrťroku 2020.
(1 EUR = 7,6042 CNY)
Xiaomi v stredu oznámil, že jeho tržby sa v 2. štvrťroku zvýšili o 64 % na 87,8 miliardy jüanov (11,55 miliary eur).
Upravený čistý zisk v sledovanom období vzrástol o 87,4 % na 6,32 miliardy CNY.
Pokiaľ ide o budúcnosť, spoločnosť Xiaomi plánuje zvyšovať investície do technológie, získavať a rozvíjať talenty, inovovať a vylepšovať prémiové ponuky smartfónov a zlepšovať užívateľské prostredie.
V rámci globálnych dodávok smartfónov už Xiaomi postúpil na druhú priečku a vďaka svojim "vysoko kvalitným výrobkom sa pevne etabloval na trhu prémiových smartfónov," uvádza sa vo vyhlásení.
Tržby z predaja smartfónov dosiahli v sledovanom období 59,1 miliardy CNY, čo predstavuje medziročný nárast o 86,8 % a globálny predaj smartfónov sa zvýšil na 52,9 milióna kusov.
Podľa spoločnosti Canalys sa Xiaomi stal v 2. kvartáli druhým najväčším predajcom smartfónov na svete s trhovým podielom 16,7 %.
Na domácom, čínskom trhu sa podiel Xiaomi v 2. štvrťroku 2021 zvýšil na 16,8 % z 10,3 % v 2. štvrťroku 2020.
(1 EUR = 7,6042 CNY)