Spotrebitelia minuli 5,1 miliardy USD.
Autor TASR
New York 27. novembra (TASR) - Tržby z on-line predaja počas Dňa vďakyvzdania (Thanksgiving Day) dosiahli nový rekord 5,1 miliardy USD (4,28 miliardy eur), uviedla spoločnosť Adobe Analytics. V medziročnom porovnaní sa zvýšili o 21,5 %.
Niektorí spotrebitelia sa totiž pre pandémiu nového koronavírusu vyhýbali kamenným predajniam, čo tiež podporilo on-line predaj. Adobe Analytics sleduje maloobchodné webové stránky a transakcie 80 zo 100 najväčších on-line maloobchodných predajcov.
Na porovnanie v roku 2019 dosiahli tržby z on-line predaja počas Dňa vďakyvzdania 4,2 miliardy USD.
(1 EUR = 1,1922 USD)
Niektorí spotrebitelia sa totiž pre pandémiu nového koronavírusu vyhýbali kamenným predajniam, čo tiež podporilo on-line predaj. Adobe Analytics sleduje maloobchodné webové stránky a transakcie 80 zo 100 najväčších on-line maloobchodných predajcov.
Na porovnanie v roku 2019 dosiahli tržby z on-line predaja počas Dňa vďakyvzdania 4,2 miliardy USD.
(1 EUR = 1,1922 USD)