Do týždňa venovanom financiám sa zapojili študenti i matky na materskej.
Autor OTS
Bratislava 12. marca (OTS) - Koľko ušetríte, ak desiatu do školy pripravíte doma, alebo ako nenaletieť podvodníkom – aj to sú témy tohtoročného Global Money Week na Slovensku.
Svetový týždeň peňazí má za sebou už polovicu plánovaných podujatí, ktoré sú zamerané na finančné vzdelávanie, workshopy a zážitkové aktivity s jedným cieľom – poznať hodnotu, význam peňazí a naučiť sa s nimi zodpovedne narábať. Rušno bolo v komunitách v Žilne, Martine, Rajci či v Banskej Bystrici. Celkovo sa do aktivít v rámci Global Money Week (GMW) plánuje zapojiť takmer 1400 účastníkov zo 16-tich miest a obcí Slovenska.
Workshopy a prednášky sú zaujímavé pre všetky vekové kategórie. Ich snahou je informovať o význame peňazí v meniacom sa ekonomickom systéme a budovaní finančnej budúcnosti. Záujmu sa tešia aj témy o sporení či prevencii pred zadlžovaním sa, exekúciami. „V nemalej miere je dôležité povzbudiť deti a mladých ľudí do aktívneho prístupu v školách a komunitách, ponúknuť im možnosť vyskúšať si podnikateľské zručnosti a motivovať ich k filantropii,“ vysvetlila Alena Matušková, projektová manažérka Nadácie pre deti Slovenska. “Učiť sa poznávať peniaze formou hry, modelových situácií alebo diskusie s odborníkmi je prirodzené a aj efektívne, pretože hovoríme o reálnom živote, situáciách, ktoré musíme riešiť,“ dodala Diana Priechodská Brodnianska zo spoločnosti Provident Financial, ktorá podporuje finančné vzdelávanie prostredníctvom Školy rodinných financií už siedmy rok.
www.nds.sk
www.provident.sk
Svetový týždeň peňazí má za sebou už polovicu plánovaných podujatí, ktoré sú zamerané na finančné vzdelávanie, workshopy a zážitkové aktivity s jedným cieľom – poznať hodnotu, význam peňazí a naučiť sa s nimi zodpovedne narábať. Rušno bolo v komunitách v Žilne, Martine, Rajci či v Banskej Bystrici. Celkovo sa do aktivít v rámci Global Money Week (GMW) plánuje zapojiť takmer 1400 účastníkov zo 16-tich miest a obcí Slovenska.
Workshopy a prednášky sú zaujímavé pre všetky vekové kategórie. Ich snahou je informovať o význame peňazí v meniacom sa ekonomickom systéme a budovaní finančnej budúcnosti. Záujmu sa tešia aj témy o sporení či prevencii pred zadlžovaním sa, exekúciami. „V nemalej miere je dôležité povzbudiť deti a mladých ľudí do aktívneho prístupu v školách a komunitách, ponúknuť im možnosť vyskúšať si podnikateľské zručnosti a motivovať ich k filantropii,“ vysvetlila Alena Matušková, projektová manažérka Nadácie pre deti Slovenska. “Učiť sa poznávať peniaze formou hry, modelových situácií alebo diskusie s odborníkmi je prirodzené a aj efektívne, pretože hovoríme o reálnom živote, situáciách, ktoré musíme riešiť,“ dodala Diana Priechodská Brodnianska zo spoločnosti Provident Financial, ktorá podporuje finančné vzdelávanie prostredníctvom Školy rodinných financií už siedmy rok.
www.nds.sk
www.provident.sk