Technológie prezentované v slovenskom pavilóne boli doplnené o tradície, čo ocenilo množstvo zahraničných návštevníkov, uviedol riaditeľ slovenského pavilónu na výstave Expo Dubaj 2020 Róbert Mojsej.
Autor TASR
Bratislava 17. marca (TASR) - Misia na Expo Dubaj 2020 potvrdila, že slovenské výrobky sú konkurencieschopné aj na medzinárodných trhoch. Uviedol to predseda Úradu priemyselného vlastníctva (ÚPV) SR Matúš Medvec. ÚPV SR podľa neho odprezentoval v Dubaji od 9. do 13. marca to najlepšie, čo Slovensko má.
"Počas misie Úradu priemyselného vlastníctva SR sa jednoznačne potvrdilo, že naše kvalitné a tradičné výrobky nezaostávajú za svetovým štandardom a sú konkurencieschopné na medzinárodných trhoch. Najviac ma teší to, že podujatie prispelo k akcelerácii podnikateľských príležitostí v zahraničí, ale aj na Slovensku. Slovenské výrobky sú svetovými značkami," spresnil Medvec.
"Misia organizovaná ÚPV SR bola skutočným spestrením programu v slovenskom pavilóne. Som rád, že sa nám podarilo svetu predstaviť množstvo tradičných slovenských výrobkov. Technológie prezentované v našom pavilóne sme takto doplnili o tradície, čo ocenilo množstvo zahraničných návštevníkov. Veríme, že pre mnohých výrobcov to bola unikátna príležitosť osloviť nových zákazníkov," dodal riaditeľ slovenského pavilónu na výstave Expo Dubaj 2020 Róbert Mojsej.
"Počas misie Úradu priemyselného vlastníctva SR sa jednoznačne potvrdilo, že naše kvalitné a tradičné výrobky nezaostávajú za svetovým štandardom a sú konkurencieschopné na medzinárodných trhoch. Najviac ma teší to, že podujatie prispelo k akcelerácii podnikateľských príležitostí v zahraničí, ale aj na Slovensku. Slovenské výrobky sú svetovými značkami," spresnil Medvec.
"Misia organizovaná ÚPV SR bola skutočným spestrením programu v slovenskom pavilóne. Som rád, že sa nám podarilo svetu predstaviť množstvo tradičných slovenských výrobkov. Technológie prezentované v našom pavilóne sme takto doplnili o tradície, čo ocenilo množstvo zahraničných návštevníkov. Veríme, že pre mnohých výrobcov to bola unikátna príležitosť osloviť nových zákazníkov," dodal riaditeľ slovenského pavilónu na výstave Expo Dubaj 2020 Róbert Mojsej.