Spoločnosť eCall Slovakia poskytuje outsourcingové služby aktívneho a pasívneho telemarketingu v kombinácií s back office službami pre koncového zákazníka a SMS marketing.
Autor OTS
Bratislava 25. augusta (OTS) - Spoločnosť eCall Slovakia bola založená v roku 2011 v Bratislave tímom profesionálov pracujúcich na rôznych manažérskych postoch z oblasti call centra a v súčasnosti patrí medzi najväčšie outsourcingové call centrové spoločnosti v rámci Slovenska.
Hlavnou činnosťou spoločnosti eCall Slovakia je poskytovanie outsourcingových služieb aktívneho a pasívneho telemarketingu v kombinácií s back office službami pre koncového zákazníka a SMS marketingom. Jej dlhodobými zákazníkmi sú spoločnosti z poistného, bankového, automobilového, energetického, telekomunikačného ako aj z medicínskeho sektoru. Širokú škálu klientov dopĺňajú krátkodobé zákazky v kombinácií s internými telefonickými prieskumami zameranými na zisťovanie verejnej mienky na aktuálne spoločenské situácie. Spoločnosť komunikuje v rámci jedného mesiaca s približne 100.000 respondentmi.
Pri vzniku eCall Slovakia svoje prvé zákazky spracovávala s desiatimi operátorskými miestami. Svojimi kvalitnými službami v posledných rokoch získala ďalších klientov a aktuálne disponuje 130 operátorskými miestami v dvoch prevádzkach v rámci Slovenska: v Bratislave a v Košiciach. Spoločnosť eCall Slovakia poskytuje vysokú úroveň bezpečnosti spracovania informácií databáz a je držiteľom NBS licencie Samostatný finančný agent. Informoval o tom generálny manažér spoločnosti Ľuboš Pajerský.
Hlavnou činnosťou spoločnosti eCall Slovakia je poskytovanie outsourcingových služieb aktívneho a pasívneho telemarketingu v kombinácií s back office službami pre koncového zákazníka a SMS marketingom. Jej dlhodobými zákazníkmi sú spoločnosti z poistného, bankového, automobilového, energetického, telekomunikačného ako aj z medicínskeho sektoru. Širokú škálu klientov dopĺňajú krátkodobé zákazky v kombinácií s internými telefonickými prieskumami zameranými na zisťovanie verejnej mienky na aktuálne spoločenské situácie. Spoločnosť komunikuje v rámci jedného mesiaca s približne 100.000 respondentmi.
Pri vzniku eCall Slovakia svoje prvé zákazky spracovávala s desiatimi operátorskými miestami. Svojimi kvalitnými službami v posledných rokoch získala ďalších klientov a aktuálne disponuje 130 operátorskými miestami v dvoch prevádzkach v rámci Slovenska: v Bratislave a v Košiciach. Spoločnosť eCall Slovakia poskytuje vysokú úroveň bezpečnosti spracovania informácií databáz a je držiteľom NBS licencie Samostatný finančný agent. Informoval o tom generálny manažér spoločnosti Ľuboš Pajerský.