Vzdialenosť 600 km medzi východiskovou a cieľovou stanicou prekoná súprava za štyri hodiny.
Autor TASR
Berlín 22. júna (TASR) - V decembri uvedú do prevádzky železničnú trať medzi Berlínom a Mníchovom pre superexpresy ICE. Na viacerých jej úsekoch sa budú súpravy rútiť rýchlosťou 300 km za hodinu.
Vzdialenosť 600 km medzi východiskovou a cieľovou stanicou prekoná súprava za štyri hodiny. Šéf Nemeckej železnice (Deutsche Bahn, DB) Richard Lutz predpokladá, že mnoho ľudí, ktorí na prekonanie vzdialenosti medzi oboma veľkomestami využívali lietadlá alebo autá, radšej nasadnú do pohodlných a rýchlych vlakov.
ICE súpravy poskytnú rýchlu prepravu a lepšie spojenia asi pre 17 miliónov cestujúcich ročne.
Výstavba trate sa začala v prvej polovici 90. rokov minulého storočia. Projekt sa realizuje v súlade s harmonogramom a neprekračujú sa ani plánované náklady.
Takmer polovica trate vedie pod povrchom alebo nad údoliami. Oboma smermi budú jazdiť expresy v intervaloch 3 hodiny a 55 minút.
V porovnaní s terajšou situáciou sa jazda skráti o dve hodiny.
Skvalitňovanie služieb Nemeckej železnice verejnosti vychádza z plánu Verkehrsprojekt Deutsche Einheit (VDE 8).
Jeho realizácia zásadne zlepšila podmienky pre služby DB vo východnom Nemecku.
Vzdialenosť 600 km medzi východiskovou a cieľovou stanicou prekoná súprava za štyri hodiny. Šéf Nemeckej železnice (Deutsche Bahn, DB) Richard Lutz predpokladá, že mnoho ľudí, ktorí na prekonanie vzdialenosti medzi oboma veľkomestami využívali lietadlá alebo autá, radšej nasadnú do pohodlných a rýchlych vlakov.
ICE súpravy poskytnú rýchlu prepravu a lepšie spojenia asi pre 17 miliónov cestujúcich ročne.
Výstavba trate sa začala v prvej polovici 90. rokov minulého storočia. Projekt sa realizuje v súlade s harmonogramom a neprekračujú sa ani plánované náklady.
Takmer polovica trate vedie pod povrchom alebo nad údoliami. Oboma smermi budú jazdiť expresy v intervaloch 3 hodiny a 55 minút.
V porovnaní s terajšou situáciou sa jazda skráti o dve hodiny.
Skvalitňovanie služieb Nemeckej železnice verejnosti vychádza z plánu Verkehrsprojekt Deutsche Einheit (VDE 8).
Jeho realizácia zásadne zlepšila podmienky pre služby DB vo východnom Nemecku.