Cieľom tejto kampane, ktorá pobeží vo verejnoprávnych aj v súkromných médiách, je podľa rezortu oboznámiť verejnosť s Programom Slovensko.
Autor TASR
Bratislava 25. septembra (TASR) - Za necelý rok sú v novom operačnom Programe Slovensko vyhlásené výzvy v hodnote 6,5 miliardy eur, čo je viac ako polovica alokácie. Informovalo o tom v stredu Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie (MIRRI) SR, ktoré preto spúšťa mediálnu kampaň.
"Keď sme koncom októbra prišli na ministerstvo, vyhlásených bolo len 27 výziev a zazmluvnených bolo len päť projektov. Dnes je vyhlásených 180 výziev a zazmluvnených projektov je 720," uviedol šéf rezortu Richard Raši (Hlas-SD). MIRRI preto spúšťa informačnú mediálnu kampaň v rámci povinnej publicity, ktorá má za cieľ prezentovať dôležitosť podpory z eurofondov poskytovaných v rámci Programu Slovensko.
Cieľom tejto kampane, ktorá pobeží vo verejnoprávnych aj v súkromných médiách, je podľa rezortu oboznámiť verejnosť s Programom Slovensko a zvyšovať tak povedomie o pozitívnom prínose a spravodlivom investovaní eurofondov poskytovaných EÚ. MIRRI ako riadiaci orgán Programu Slovensko má povinnosť plniť tento cieľ a zohľadňovať informačné a komunikačné úlohy v súlade s politikou EÚ, čo vyplýva nielen z požiadaviek Európskej komisie, ale aj z komunikačnej stratégie na obdobie 2021 - 2027.
"Pri komunikácii eurofondov budeme využívať komunikačné kanály s najväčším zásahom, dosahom a dostupnosťou pre širokú verejnosť bez ohľadu na vek, vzdelanie alebo región. Hlavným posolstvom mediálnej kampane je prezentovať dobre využité eurofondy pre zveľadenie a obnovu Slovenska. Kampaň štartuje dnes a pobeží 12 týždňov," objasnil rezort.
"Keď sme koncom októbra prišli na ministerstvo, vyhlásených bolo len 27 výziev a zazmluvnených bolo len päť projektov. Dnes je vyhlásených 180 výziev a zazmluvnených projektov je 720," uviedol šéf rezortu Richard Raši (Hlas-SD). MIRRI preto spúšťa informačnú mediálnu kampaň v rámci povinnej publicity, ktorá má za cieľ prezentovať dôležitosť podpory z eurofondov poskytovaných v rámci Programu Slovensko.
Cieľom tejto kampane, ktorá pobeží vo verejnoprávnych aj v súkromných médiách, je podľa rezortu oboznámiť verejnosť s Programom Slovensko a zvyšovať tak povedomie o pozitívnom prínose a spravodlivom investovaní eurofondov poskytovaných EÚ. MIRRI ako riadiaci orgán Programu Slovensko má povinnosť plniť tento cieľ a zohľadňovať informačné a komunikačné úlohy v súlade s politikou EÚ, čo vyplýva nielen z požiadaviek Európskej komisie, ale aj z komunikačnej stratégie na obdobie 2021 - 2027.
"Pri komunikácii eurofondov budeme využívať komunikačné kanály s najväčším zásahom, dosahom a dostupnosťou pre širokú verejnosť bez ohľadu na vek, vzdelanie alebo región. Hlavným posolstvom mediálnej kampane je prezentovať dobre využité eurofondy pre zveľadenie a obnovu Slovenska. Kampaň štartuje dnes a pobeží 12 týždňov," objasnil rezort.