Vyhľadávania počas posledného marcového týždňa boli pritom trochu iného charakteru, no prvá priečka s najčastejšie vyhľadávanou frázou Veľká noc v rúšku.
Autor TASR
Bratislava 9. apríla (TASR) – V prvom aprílovom týždni dominovali vyhľadávaniam cez Google informácie o obmedzení pohybu počas Veľkej noci. Na druhej priečke najčastejšie vyhľadávaných fráz bol zákaz vychádzania počas Veľkej noci. Prvú treticu uzatvorili informácie o vyhláseniach vlády. Začiatkom apríla užívateľov zaujímali aj opatrenia vlády od 6. apríla, či otváracie hodiny počas Veľkej noci. Médiá o tom informovala spoločnosť Google.
Vyhľadávania počas posledného marcového týždňa boli pritom trochu iného charakteru, no prvá priečka s najčastejšie vyhľadávanou frázou „Veľká noc v rúšku“ takisto priamo súvisela s pandémiou nového koronavírusu. Na druhej priečke bola fráza „Veľká noc 2020 dátum“ a na tretej „veľkonočné ozdoby urob si sám“. „Trendový rebríček uzatvárajú už tradičnejšie veľkonočné výrazy ako Kvetná a Veľkonočná nedeľa,“ dodala spoločnosť.
Trend vyhľadávaní ovplyvnil aj nedostatok droždia v obchodoch. Počas posledného marcového týždňa sa po prvej trojke najčastejšie vyhľadávaných receptov – medvedí cesnak, opitý Izidor a kulajda polievka – ocitol aj recept na droždie. Spoločnosť preto upriamila pozornosť aj na vyhľadávanie slovných spojení s kváskom. Na prvých miestach boli v poslednom marcovom týždni pojmy ako kvások z piva, kvásková mapa, ako nahradiť droždie, kváskovanie recepty alebo domáci chlieb recept.
V prvom aprílovom týždni sa už vyhľadávania receptov viac orientovali na veľkonočné špeciality ako veľkonočná paska, vanilkové rožky, syrová roláda, veľkonočný baranček alebo veľkonočný koláč. Čo sa týka vyhľadávaní, ktoré obsahovali slovo kvások, v apríli rebríčku dominovali slovné spojenia múky na kváskovanie, vianočka z kvásku, domáce kvasnice, kvások z polohrubej múky a droždie z piva.
Ako uviedla spoločnosť, nedostatok droždia sa odzrkadlil aj na vyhľadávaní receptov bez použitia tejto suroviny. Najčastejšie marcové vyhľadávania, ktoré obsahovali slovné spojenie „bez droždia“, súviseli s chlebom, pizzou, rožkami, žemľami a knedľami, v prvom aprílovom týždni sa k nim pridali aj posúchy a langoše.
Vyhľadávania počas posledného marcového týždňa boli pritom trochu iného charakteru, no prvá priečka s najčastejšie vyhľadávanou frázou „Veľká noc v rúšku“ takisto priamo súvisela s pandémiou nového koronavírusu. Na druhej priečke bola fráza „Veľká noc 2020 dátum“ a na tretej „veľkonočné ozdoby urob si sám“. „Trendový rebríček uzatvárajú už tradičnejšie veľkonočné výrazy ako Kvetná a Veľkonočná nedeľa,“ dodala spoločnosť.
Trend vyhľadávaní ovplyvnil aj nedostatok droždia v obchodoch. Počas posledného marcového týždňa sa po prvej trojke najčastejšie vyhľadávaných receptov – medvedí cesnak, opitý Izidor a kulajda polievka – ocitol aj recept na droždie. Spoločnosť preto upriamila pozornosť aj na vyhľadávanie slovných spojení s kváskom. Na prvých miestach boli v poslednom marcovom týždni pojmy ako kvások z piva, kvásková mapa, ako nahradiť droždie, kváskovanie recepty alebo domáci chlieb recept.
V prvom aprílovom týždni sa už vyhľadávania receptov viac orientovali na veľkonočné špeciality ako veľkonočná paska, vanilkové rožky, syrová roláda, veľkonočný baranček alebo veľkonočný koláč. Čo sa týka vyhľadávaní, ktoré obsahovali slovo kvások, v apríli rebríčku dominovali slovné spojenia múky na kváskovanie, vianočka z kvásku, domáce kvasnice, kvások z polohrubej múky a droždie z piva.
Ako uviedla spoločnosť, nedostatok droždia sa odzrkadlil aj na vyhľadávaní receptov bez použitia tejto suroviny. Najčastejšie marcové vyhľadávania, ktoré obsahovali slovné spojenie „bez droždia“, súviseli s chlebom, pizzou, rožkami, žemľami a knedľami, v prvom aprílovom týždni sa k nim pridali aj posúchy a langoše.