Aktuálna situácia priniesla výzvy, ktoré budú mať dlhodobý vplyv aj na naše nákupy.
Autor OTS
Bratislava 24. apríla (OTS) - Tesco si uvedomuje, že v najbližšom období bude zákazníkom ešte viac ako doposiaľ záležať na nízkych a stabilných cenách produktov. Reťazec preto rodinám prináša potraviny, ktoré potrebujú, za najvýhodnejšiu cenu na trhu.
V reakcii na súčasnú mimoriadnu situáciu pristúpilo Tesco k zníženiu cien vybraných základných potravín, ktoré si môžu zákazníci reťazca zakúpiť najlacnejšie. Tesco zároveň naďalej ponúka širokú ponuku 620 cenovo dostupných produktov, pričom zákazníci ich nájdu v obchodoch jednoducho vďaka modrému označeniu „Naša cena“.
Reťazec od stredy 22. apríla 2020 znížil ceny rozličných produktov každodennej spotreby, ako sú napríklad vajcia Tesco, ktoré stoja iba 1,25 eura za balenie 10 vajec alebo banány, ktoré si zákazníci kúpia za 1,29 eura za kilogram. Tesco deklaruje, že nejde o krátkodobé zľavy. Ceny budú nízke dlhodobo, a to aj vtedy, keď sa život v spoločnosti začne vracať do normálu.
Tescu záleží na tom, aby zákazníci vedeli ľahko nájsť svoje obľúbené produkty a zaplatili menej. Cenovo dostupné výrobky sú v regáloch a pultoch obchodov označené modrým označením „Naša cena“. Tesco tak šetrí zákazníkom čas pri hľadaní čo najlepšej „hodnoty za peniaze“.
„Doteraz nepoznaná situácia, v akej sme sa všetci ocitli, je náročná pre mnohé rodiny. Ako reťazec im chceme pomôcť, aby si nakúpili, čo potrebujú, a zaplatili menej. Prichádzame s dlhodobým znížením cien dôležitých produktov, aby naši zákazníci vedeli, že sa na nás môžu spoľahnúť pri plánovaní svojho rodinného rozpočtu,“ uviedol Matt Kay, marketingový riaditeľ Tesca pre strednú Európu.
V reakcii na súčasnú mimoriadnu situáciu pristúpilo Tesco k zníženiu cien vybraných základných potravín, ktoré si môžu zákazníci reťazca zakúpiť najlacnejšie. Tesco zároveň naďalej ponúka širokú ponuku 620 cenovo dostupných produktov, pričom zákazníci ich nájdu v obchodoch jednoducho vďaka modrému označeniu „Naša cena“.
Reťazec od stredy 22. apríla 2020 znížil ceny rozličných produktov každodennej spotreby, ako sú napríklad vajcia Tesco, ktoré stoja iba 1,25 eura za balenie 10 vajec alebo banány, ktoré si zákazníci kúpia za 1,29 eura za kilogram. Tesco deklaruje, že nejde o krátkodobé zľavy. Ceny budú nízke dlhodobo, a to aj vtedy, keď sa život v spoločnosti začne vracať do normálu.
Tescu záleží na tom, aby zákazníci vedeli ľahko nájsť svoje obľúbené produkty a zaplatili menej. Cenovo dostupné výrobky sú v regáloch a pultoch obchodov označené modrým označením „Naša cena“. Tesco tak šetrí zákazníkom čas pri hľadaní čo najlepšej „hodnoty za peniaze“.
„Doteraz nepoznaná situácia, v akej sme sa všetci ocitli, je náročná pre mnohé rodiny. Ako reťazec im chceme pomôcť, aby si nakúpili, čo potrebujú, a zaplatili menej. Prichádzame s dlhodobým znížením cien dôležitých produktov, aby naši zákazníci vedeli, že sa na nás môžu spoľahnúť pri plánovaní svojho rodinného rozpočtu,“ uviedol Matt Kay, marketingový riaditeľ Tesca pre strednú Európu.