Okrem cenovej politiky uviedla spoločnosť na trh aj nové logo.
Autor OTS
Bratislava 14. marca (OTS) - Pri príležitosti päťdesiateho výročia otvorenia prvej predajne spoločnosti METRO Cash&Carry zvolalo vedenie firmy tlačovú konferenciu, na ktorej predstavilo verejnosti novú obchodnú značku a cenový program.
Novopredstavená obchodná stratégia je založená na nízkej cene najpredávanejších sortimentov, cenových ponukách vytvorených pre konkrétnych zákazníkov a spätných bonusoch. Spoločnosť sa však rozhodla posilniť svoju pozíciu na trhu aj pri predaji menej žiadaného sortimentu. „Na základe prieskumov sme sa rozhodli znížiť ceny doplnkových artiklov. Do tohto projektu plánujeme investovať viac ako tri milióny eur,“ skonštatoval manažér pre cenotvorbu Daniel Graf.
Verejnosť sa v týchto dňoch môže zoznámiť aj s novým logom, ktorým je značka VY&METRO. Spoločnosť tiež pripravila množstvo reklamných sloganov, ktorými sa chce k svojim zákazníkom prihovárať. Riaditeľka pre komunikáciu značky Marcela Syrovátková uviedla, že celá kampaň je postavená na reálnych ľuďoch a jej úlohou je cielená komunikácia so zákazníkmi. „Ak budú úspešní naši zákazníci, budeme úspešní aj my,“ uviedla. Cieľom spoločnosti METRO je tiež posilnenie medializácie značky, pričom chce vedenie osloviť hlavne rádiá a elektronické médiá.
Spoločnosť METRO Cash&Carry bola založená v Nemecku v roku 1964. V súčasnosti má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami. V roku 2000 prišla firma aj na Slovensko, kde sa dnes nachádza päť pobočiek – v Bratislave, Nitre, Zvolene, Žiline a v Košiciach.
Novopredstavená obchodná stratégia je založená na nízkej cene najpredávanejších sortimentov, cenových ponukách vytvorených pre konkrétnych zákazníkov a spätných bonusoch. Spoločnosť sa však rozhodla posilniť svoju pozíciu na trhu aj pri predaji menej žiadaného sortimentu. „Na základe prieskumov sme sa rozhodli znížiť ceny doplnkových artiklov. Do tohto projektu plánujeme investovať viac ako tri milióny eur,“ skonštatoval manažér pre cenotvorbu Daniel Graf.
Verejnosť sa v týchto dňoch môže zoznámiť aj s novým logom, ktorým je značka VY&METRO. Spoločnosť tiež pripravila množstvo reklamných sloganov, ktorými sa chce k svojim zákazníkom prihovárať. Riaditeľka pre komunikáciu značky Marcela Syrovátková uviedla, že celá kampaň je postavená na reálnych ľuďoch a jej úlohou je cielená komunikácia so zákazníkmi. „Ak budú úspešní naši zákazníci, budeme úspešní aj my,“ uviedla. Cieľom spoločnosti METRO je tiež posilnenie medializácie značky, pričom chce vedenie osloviť hlavne rádiá a elektronické médiá.
Spoločnosť METRO Cash&Carry bola založená v Nemecku v roku 1964. V súčasnosti má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami. V roku 2000 prišla firma aj na Slovensko, kde sa dnes nachádza päť pobočiek – v Bratislave, Nitre, Zvolene, Žiline a v Košiciach.