Špeciálna pozornosť sa tento rok bude venovať skupinám ľudí, ktoré to majú na trhu práce o čosi ťažšie. Neziskové združenia a občianske aktivity pripravujú workshopy a prednášky.
Autor TASR
Bratislava 23. februára (TASR) - Približne 150 vystavovateľov spomedzi firiem či konzultačných spoločností očakávajú na 6. ročníku veľtrhu práce Profesia days. Dvojdňové podujatie, ktoré organizuje spoločnosť Profesia, sa uskutoční 25. a 26. februára v Incheba Expo Bratislava.
Situácia na trhu práce sa zlepšuje a vlani stúpol počet zverejnených pracovných ponúk oproti predchádzajúcemu roku o 22 %. Každý piaty človek na Slovensku už niekedy cez Profesiu sebe alebo svojim blízkym našiel prácu.
Na minulý ročník Profesia days prišlo 20.000 návštevníkov od študentov, absolventov, cez pracujúcich, matiek po materskej dovolenke až po nezamestnaných. Veľtrh so všeobecnou časťou aj špecializovanými zónami je určený pre všetky skupiny záujemcov o prácu. Absolventov očakávajú významné spoločnosti a firmy v oblasti auditu a bankovníctva, ale aj obchodu.
Aj tento rok bude špeciálne mladej generácii určená zóna Absolventi, do ktorej sa bude môcť návštevník dostať cez svoj ISIC alebo iný doklad potvrdzujúci, že ide o študenta. Zamestnávatelia budú priamo na veľtrhu ponúkať trainee programy či letné stáže. Personálni špecialisti poradia záujemcom, ako si nájsť prvú prácu alebo zorientovať sa v tom, čím by sa chceli po skončení školy živiť.
S hľadaním si uplatnenia treba začať čo najskôr. Vďaka spolupráci so školami, firmami ako Martinus, ktoré si uvedomujú, že vzdelávať sa treba v každom veku, a portálu Edujobs.sk vznikla sekcia Vzdelávanie pre ľudí, ktorí ešte študujú, no nechcú nechať svoju budúcnosť na iných.
Na Profesia days chce organizátor pritiahnuť aj stredoškolákov. S partnerom sekcie, dm drogerie markt, v sekcii Vzdelávanie je pripravený aj program pre ľudí ešte sa len chystajúcich na strednú školu.
Špeciálna pozornosť sa tento rok bude venovať skupinám ľudí, ktoré to majú na trhu práce o čosi ťažšie. Neziskové združenia a občianske aktivity pripravujú workshopy a prednášky so zameraním na ohrozené skupiny.
TASR informovala Marcela Glevická z Profesie.
Situácia na trhu práce sa zlepšuje a vlani stúpol počet zverejnených pracovných ponúk oproti predchádzajúcemu roku o 22 %. Každý piaty človek na Slovensku už niekedy cez Profesiu sebe alebo svojim blízkym našiel prácu.
Na minulý ročník Profesia days prišlo 20.000 návštevníkov od študentov, absolventov, cez pracujúcich, matiek po materskej dovolenke až po nezamestnaných. Veľtrh so všeobecnou časťou aj špecializovanými zónami je určený pre všetky skupiny záujemcov o prácu. Absolventov očakávajú významné spoločnosti a firmy v oblasti auditu a bankovníctva, ale aj obchodu.
Aj tento rok bude špeciálne mladej generácii určená zóna Absolventi, do ktorej sa bude môcť návštevník dostať cez svoj ISIC alebo iný doklad potvrdzujúci, že ide o študenta. Zamestnávatelia budú priamo na veľtrhu ponúkať trainee programy či letné stáže. Personálni špecialisti poradia záujemcom, ako si nájsť prvú prácu alebo zorientovať sa v tom, čím by sa chceli po skončení školy živiť.
S hľadaním si uplatnenia treba začať čo najskôr. Vďaka spolupráci so školami, firmami ako Martinus, ktoré si uvedomujú, že vzdelávať sa treba v každom veku, a portálu Edujobs.sk vznikla sekcia Vzdelávanie pre ľudí, ktorí ešte študujú, no nechcú nechať svoju budúcnosť na iných.
Na Profesia days chce organizátor pritiahnuť aj stredoškolákov. S partnerom sekcie, dm drogerie markt, v sekcii Vzdelávanie je pripravený aj program pre ľudí ešte sa len chystajúcich na strednú školu.
Špeciálna pozornosť sa tento rok bude venovať skupinám ľudí, ktoré to majú na trhu práce o čosi ťažšie. Neziskové združenia a občianske aktivity pripravujú workshopy a prednášky so zameraním na ohrozené skupiny.
TASR informovala Marcela Glevická z Profesie.