Budú sa na nej podieľať napríklad BMW, Mercedes-Benz, Edeka, Lidl, Sparkasse či Volksbanken rovnako ako Burger King a McDonald's.
Autor TASR
Berlín 6. decembra (TASR) - Viac než 150 nemeckých firiem a značiek v utorok (7. 12.) spoločne spustí reklamnú kampaň na podporu očkovania proti ochoreniu COVID-19.
Podľa vyjadrenia berlínskej reklamnej agentúry Antonisa, ktorá kampaň vymyslela, sa na nej budú podieľať napríklad BMW, Mercedes-Benz, Edeka, Lidl, Sparkasse či Volksbanken rovnako ako Burger King a McDonald's.
Titulom kampane je hashtag #ZusammenGegenCorona (#SpoločneProtiKorone), ktorý používa aj spolková vláda. Firmy však budú pod týmto hashtagom na sociálnych sieťach propagovať očkovanie vlastnými sloganmi. Sčasti to budú známe slogany príslušných značiek upravené na výzvu k vakcinácii. Designovaný spolkový kancelár Olaf Scholz označil kampaň za "za skvelý signál spoločenskej zodpovednosti a vlastnej iniciatívy".
Podľa vyjadrenia berlínskej reklamnej agentúry Antonisa, ktorá kampaň vymyslela, sa na nej budú podieľať napríklad BMW, Mercedes-Benz, Edeka, Lidl, Sparkasse či Volksbanken rovnako ako Burger King a McDonald's.
Titulom kampane je hashtag #ZusammenGegenCorona (#SpoločneProtiKorone), ktorý používa aj spolková vláda. Firmy však budú pod týmto hashtagom na sociálnych sieťach propagovať očkovanie vlastnými sloganmi. Sčasti to budú známe slogany príslušných značiek upravené na výzvu k vakcinácii. Designovaný spolkový kancelár Olaf Scholz označil kampaň za "za skvelý signál spoločenskej zodpovednosti a vlastnej iniciatívy".